جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های رزمی متخلف در مازندران

مسئول کمیته انضباطی هیات ورزش‌های رزمی مازندران گفت: از فعالیت باشگاه‌های رزمی متخلف در استان جلوگیری می‌شود. به گزارش مازند اسپرت، عسکری دانش بعدازظهر امروز در جمع مسؤولان سبک‌ها و رؤسای کمیته‌های ورزشی رزمی این شهرستان، با اشاره به حضور قضات با تجربه و مجرب استان در این کمیته، گفت: با توجه به مشاوره و […]

13950426000626 PhotoAمسئول کمیته انضباطی هیات ورزش‌های رزمی مازندران گفت: از فعالیت باشگاه‌های رزمی متخلف در استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت، عسکری دانش بعدازظهر امروز در جمع مسؤولان سبک‌ها و رؤسای کمیته‌های ورزشی رزمی این شهرستان، با اشاره به حضور قضات با تجربه و مجرب استان در این کمیته، گفت: با توجه به مشاوره و هماهنگی‌های صورت گرفته با رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان، با متخلفان حوزه ورزش‌های رزمی، برخورد و پس از طی مراحل قانونی و اخطار کتبی، از فعالیت باشگاه‌های رزمی دارای تخلف، در مازندران جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه تخلفی را در ورزش‌های رزمی استان برنمی‌تابیم، اظهار کرد: کمیته انضباطی هیأت رزمی استان، با بررسی مدارک و مستندات تخلفات صورت گرفته و تحلیل گزارش‌های واصله، درباره تخلفات احتمالی تصمیم‌گیری می‌کند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی ساری غیرقانونی بودن برخی احکام، فعالیت‌های غیرقانونی، بروز تخلفات در جریان مسابقات و فعالیت مربیان، بدون دارا بودن احکام فدراسیونی را از جمله برخی تخلفات بالقوه ورزش‌های رزمی عنوان کرد و ادامه داد: با وجود تیمی قوی و متعهد و رعایت موازین شرعی و بینش اسلامی، امنیت و سلامت را در جامعه ورزش‌های رزمی مازندران نهادینه می‌کنیم.    

این مسؤول تصریح کرد: قطعاً در صورت بروز تخلف، با علم و آگاهی و در نظر گرفتن قانون، مقتدرانه با هرگونه تخلفی برخورد قانونی می‌شود.

دانش با اشاره به حضور دو فایتر و یک مربی در قالب تیم ملی پنچاک سیلات جمهوری اسلامی ایران، افزود: بابک هاشم‌زاده و محسن رنج‌دوست از ساری در قالب تیم ملی این رشته رزمی، به مسابقات ساحلی آسیایی ویتنام اعزام می‌شوند و رضا ملازاده مربی ارزنده تیم ملی، به علت مشکلات شخصی در این مسابقات حضور ندارد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و حمایت‌های لازم، زمینه معرفی استعدادهای بیشتری را در رشته‌های رزمی استان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: رشته‌های رزمی جایگاه مهمی در میان رشته‌های ورزشی استان دارند، مازندران از ظرفیت بالایی در ورزش‌های رزمی برخوردار است و قهرمانان بسیار توانمندی از این استان در مسابقات بین‌المللی و کشوری حضور یافته و افتخارآفرین بوده‌اند که با وجود علاقه‌مندی جوانان استان به رشته‌های رزمی، ادامه این موفقیت‌ها حمایت بیشتر مسؤولان از این حوزه را می‌طلبد.

مسؤول کمیته انضباطی هیأت ورزش‌های رزمی مازندران توجه ویژه به ورزش بانوان را از جمله برنامه‌های مد نظر هیأت ورزش‌های رزمی ساری عنوان کرد و با اشاره به توانمندی بالای بانوان رزمی‌کار مرکز مازندران، گفت: تیم کیک بوکسینگ دختران شهرستان ساری در مسابقات کشوری که در ۲۶ شهریورماه در فریدونکنار برگزار شد با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و دو برنز افتخارآفرین شده و قدرت خود را به رخ حریفان کشیدند.

وی در پایان گفت: تیم کیک بوکسینگ دختران ساری در مسابقاتی که اخیراً در مازندران برگزار شد نیز با کسب هفت مدال طلا به کار خود پایان داده بود.