علیرغم عدم کسب مدال در المپیک؛ فرزان عاشورزاده در صدر

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی تکواندوکاران جهانی در ماه آگوست را اعلام کرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان بازیهای المپیک ریو ۲۰۱۶ لحاظ شده است. به گزارش مازنداسپرت، در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو فرزان عاشورزاده صدرنشین وزن ۵۸- کیلوگرم است، مسعود حجی‌زواره در رده دوم وزن ۷۴- کیلوگرم […]

farrrzannnسایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی تکواندوکاران جهانی در ماه آگوست را اعلام کرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان بازیهای المپیک ریو ۲۰۱۶ لحاظ شده است.

به گزارش مازنداسپرت، در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو فرزان عاشورزاده صدرنشین وزن ۵۸- کیلوگرم است، مسعود حجی‌زواره در رده دوم وزن ۷۴- کیلوگرم قرار دارد، مهدی خدابخشی رده چهارم وزن ۸۰- کیلوگرم را در اختیار داشته و در وزن ۸۷+ کیلوگرم، سجاد مردانی در رده سوم سنگین وزن قرار دارد.

در وزن ۵۴- کیلوگرم نیز آرمین هادی پور در رده پنجم، ابوالفضل یعقوبی در رده هفتم وزن ۶۳- کیلوگرم، بهنام اسبقی در رده هفتم وزن ۶۸- کیلوگرم و امید عمیدی نیز رده دهم وزن ۸۷- کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

همچنین در گروه زنان کیمیا علیزاده با کسب مدال برنز بازیهای المپیک ۲۰۱۶ تا رده ۸ رنکینک وزن ۵۷- کیلوگرم صعود کرد و در وزن ۶۲- کیلوگرم شکرانه ایزدی در رده ۳۷، فاطمه روحانی در وزن ۷۳- کیلوگرم رده ۴۴ و اکرم خدابنده رده ۱۸ وزن ۷۳+ کیلوگرم را به خود اختصاص داده است.