تیم چالوس قهرمان مسابقات جودوی بزرگسالان مازندران شد

مسابقات جودو بزرگسالان مازندران ، انتخابی قهرمانی کشور و گرامیداشت شهدای مدافع حرم عصر جمعه با قهرمانی تیم چالوس درقائمشهر پایان یافت . به گزارش مازند اسپرت، در پایان این مسابقات که ۸۹ جودوکار از ۱۳ شهر مازندران در سالن چند منظوره دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر باهم رقابت کردند ، تیم چالوس با کسب ۳ […]

3مسابقات جودو بزرگسالان مازندران ، انتخابی قهرمانی کشور و گرامیداشت شهدای مدافع حرم عصر جمعه با قهرمانی تیم چالوس درقائمشهر پایان یافت .

به گزارش مازند اسپرت، در پایان این مسابقات که ۸۹ جودوکار از ۱۳ شهر مازندران در سالن چند منظوره دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر باهم رقابت کردند ، تیم چالوس با کسب ۳ نشان طلا و یک نقره قهرمان شد.
رئیس هیات جودو قائمشهر در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت که تیم آمل با کسب ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز دوم و تیم قائمشهر ، میزبان مسابقات نیز با کسب ۲ طلا و ۲ نقره سوم شد.
محسن گرجی افزود : در نتایج انفرادی این مسابقات که در هفت وزن برگزار شد ، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد حسن الکائی از چالوس ، ۶۶ کیلوگرم شایان بزرگی از آمل ، ۷۳ کیلو گرم احمد رحیمی از چالوس ، ۸۱ کیلوگرم ابوالحسن آبدین پور از چالوس ، ۹۰ کیلو گرم فرشاد دهقان از آمل ، وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم میثم مرادیان از قائمشهر و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم داود رستم پور از قائمشهر صاحب نشان طلای این وزن ها شدند.
وی ادامه داد : نفرات برتر هر وزن به اردوی آماده سازی تیم منتخب مازندران دعوت شدند تا آبان ماه به مسابقات قهرمانی کشور که در شیراز برگزار خواهد شد، اعزام شوند .
جوایز جودوکاران برتر و تیم های اول تا سوم این مسابقات با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ومسئولان ورزشی قائمشهر اهداء شد.

 

photo 2016 09 17 22 59 54