فرشته های ساروی برای استان افتخار آفریدند/نان آوران کوچک مازندرانی قهرمان لیگ پرشین کشور شدند

  دومین دوره لیگ فوتبال پرشین به‌عنوان بزرگترین رخداد ورزشی چند دهه اخیر کشور مختص مناطق محروم، با قهرمانی نماینده مازندران به پایان رسید. به گزارش مازند اسپرت؛ دومین دوره لیگ فوتبال پرشین به‌عنوان بزرگترین رخداد ورزشی چند دهه اخیر کشور مختص مناطق محروم، با قهرمانی تیم پرشین ساری، نماینده استان مازندران به پایان رسید.پرشین […]

 

13950620000773 PhotoL

دومین دوره لیگ فوتبال پرشین به‌عنوان بزرگترین رخداد ورزشی چند دهه اخیر کشور مختص مناطق محروم، با قهرمانی نماینده مازندران به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت؛ دومین دوره لیگ فوتبال پرشین به‌عنوان بزرگترین رخداد ورزشی چند دهه اخیر کشور مختص مناطق محروم، با قهرمانی تیم پرشین ساری، نماینده استان مازندران به پایان رسید.
پرشین نام باشگاه فرهنگی ورزشی جمعیت امام علی (ع) است که در سراسر کشور بیش از ۳۴ تیم فوتبال از میان کودکان محلات فراموش شده کشور ایجاد کرده است.

این تیم ها در بزرگترین فستیوال ورزشی کشور برای کودکان محلات حاشیه با نام لیگ فوتبال پرشین در تهران به حضور داشتند و لیگی جذاب را پشت سر گذاشتند.

لیگ پرشین، در دو دوره برگزار شده به استناد شاهدان و کارشناسان یکی از کم نظیرترین لیگ‌های فوتبال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بوده که تحسین همگان را در حوزه اخلاق و منش پهلوانی برانگیخته است.

این لیگ می‌تواند سرآغاز یک تحول بزرگ اخلاقی در فوتبال ایران باشد و همزمان میدانی کم نظیر برای استعدادیابی به حساب بیاید. جای تردید نیست که این میدان زیبای اخلاق و ورزش باید زیر ذره بین کارشناسان میدان فرهنگ و اندیشه و ورزش قرار بگیرد. پرشین، میدان اخلاق است و در آن کودکان و نوجوانانش جام اخلاق را از میان تمام نادیده گرفتن ها و روزمرگی های مردم، بالای سرشان می‌برند و معصومیتشان دروازه های بی معرفتی ها و بی عدالتی ها را می شکافد و فریاد می زنند: زندگی یک بازی دو سر برد است! فقط کافیست از شادی یکدیگر شاد شویم.

حق قهرمانی برای تمام کسانی است که معصومیت کودکانمان را می بینند و دلها را به معنویت وجودشان روشن می‌کنند.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم كودكان محلات حاشيه ساری در غالب تیم پرشین با هدایت مربیان جوان خود قهرمان این رقابت ها شدند و برای مازندران افتخار آفرینی کردند .گفتنیست هدایت این تیم را مربی ای از باشگاه مازند اسپرت بر عهده داشت و همواره در کار خیرخواهانه اولین قدم ها را بر میدارد .

گروه خبری مازند اسپرت ؛ کسب عنوان قهرمانی کودکان کار ساروی ( پرشین ساری ) را در مسابقات لیگ پرشین تبریک عرض کرده و برای تمامی اعضای این تیم آرزوی موفقیت در ادامه مراحل زندگی و ورزشی دارد .

 

13950620000771 PhotoL

photo 2016 09 10 22 42 38

photo 2016 09 10 22 42 47

photo 2016 09 10 22 42 49

photo 2016 09 10 22 42 53

 

photo 2016 09 10 22 43 01