توقف خونه به خونه در خانه بدون سرمربی برابر آلومینیوم اراک + حواشی

 عصر امروز و از ساعت ۱۷ دو تیم خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک در استادیوم شهدای هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به گزارش مازنداسپرت : دو تیم فوتبال خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک هفته ی ششم […]

IMG 1531 Copy عصر امروز و از ساعت ۱۷ دو تیم خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک در استادیوم شهدای هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت : دو تیم فوتبال خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک هفته ی ششم لیگ دسته اول را در استادیوم خانگی بابل برگزار کردند . این دیدار در حضور ۶۰۰۰ نفر هوادار بابلی و راس ساعت ۱۷ برگزار شد .

** در ابتدای این دیدار زمانی که بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند . هواداران به شدت حنیف عمران زاده را مورد تشویق قرار دادند.

** تیم خونه به خونه در این دیدار با لباس های قرمز و تیم میهمان با لباس های آبی وارد زمین شدند.

** علیرضا مرزبان به علت اخراج در بازی گذشته برابر سپیدرود رشت این دیدار را روی نیمکت حضور نداشت و مهرداد میناوند کار هدایت این تیم را بر عهده داشت.

** محسن فروزان به دلیل مسائل حاشیه ای توسط مرزبان از لیست این تیم کنارگذاشته شد و حسین نائیجی درون دروازه خونه به خونه ایستاد.

** در ابتدای این دیدار شوت از راه دور روح الله باقری توسط سنگربان تیم آلومینیوم مهار شد تا اولین موقعیت خطرناک بازی برای تیم میزبان باشد.

** در دقیقه ۲۰ این دیدار حمیدکاظمی در موقعیت تک به تک با دروازبان قرار گرفت و تعادلش برهم خورد که هواداران و کادر فنی تیم خونه به خونه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور این دیدار دستور به ادامه کار داد .

** شوت پای چپ پژمان نوری در دقیقه ۲۳ با مهار دروازبان آلومینیوم میررسول حسینی همراه شد تا همچنان در این دیدار شاهد به ثمررسیدن گلی نباشیم.

** دقیقه ۲۴ این دیدار با تشویق مرحوم هادی نوروزی بازیکن بابلی و سابق پرسپولیس تهران همراه شد.

** دقیقه ۲۶ سانتر از جناح راست و ضربه سر امین پورعلی چیزی نمانده بود تا نماینده اراک را به گل اول برساند که نائیجی با سوپر واکنش خود توپ را با کمک تیرعمودی بیرون کشید .

** دقیقه ۳۸ بازیکنان آلومینیوم توپ را روی دروازه تیم میزبان ریختند و با استفاده از شلوغی مقابل دروازه این میلاد احمدی بود که توپی که مقابل پایش افتاده بود را به تور دروازه تیم خونه به خونه چسباند تا یک بر صفر از میزبان پیش بیفتند.

** پس از گل اول این دیدار حسینی دروازبان تیم آلومینیوم حرکتی را مقابل هواداران تیم میزبان انجام داد که خوشایند هواداران نبود و اعتراض آنها را به همراه داشت .

** در ادامه ی کار و تا پایان نیمه نخست تیم میزبان بر شدت حملات خود افزود اما راه به جایی نبردند نیمه نخست با حساب یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

** پس از سوت پایان نیمه نخست حنیف عمران زاده کاپیتان تیم خونه به خونه به سمت حسینی دروازبان تیم آلومینیوم دوید و نسبت به حرکتی که پس از گل انجام داد اعتراض کرد این در حالی بود که حسینی اعتقاد داشت کاری نکرده است . این حرکت کاپیتان برای هواداران خونه به خونه خوشایند بود و آنها کاپیتانشان را تشویق کردند.

** در ابتدای نیمه دوم دو تعویض همزمان برای خونه به خونه انجام شد . روح الله باقری و محمد خلیلی از بازی خارج شدند و به جایشان محمدغلامی و امیرحسین فشنگچی وارد زمین شدند.

** دقیقه ۵۰ نائیجی با مهاجم تیم اراک برخورد کرد و در ادامه به دلیل اعتراضاتش از داور کارت زرد دریافت کرد.

** دقیقه ۶۰ ارسال سعید صادقی از سمت راست و ضربه سر محمد غلامی موقعیت خطرناکی را روی دروازه آلومینیوم رقم زد که با دفع دروازبان همراه شد و حنیف عمران زاده روی ریباند هم نتوانست دروازه را بازکند.

** دقیقه ۶۱ حملات تیم میزبان شدت پیدا کرد و بازهم سانتر زیبای سعید صادقی و این بار محمد غلامی با سر توپ را در عرض برای حمیدکاظمی آماده کرد و کاظمی هم به خوبی قدر این پاس را دانست و توپ را به تور تیم آلومینیوم چسباند تا استادیوم به دیگ جوشانی تبدیل شود .

** در دقیقه ۶۲ میررسول حسینی سنگربان پرحاشیه تیم میهمان این بار با سنگی به دست به وسط زمین دوید و اعتقاد داشت سنگ به سویش پرتاب شده وداور این دیدار بعد از آرام کردن جو به جود آمده حسینی را با کارت زرد جریمه کرد.

** در دقیقه ۶۷ تیم آلومینیوم اولین تعویضش را انجام داد و روح الله عرب بازیکن ساروی این تیم به جای سجادکرمان وارد زمین مسابقه شد.

** بدترین اتفاق ممکن مصدومیت مازیار زارع در دقیقه ۶۹ بود و تعویض سوم تیم خونه به خونه به اجبار انجام شد و رامتین سلیمان زاده به جای مازیار وارد زمین شد.

** در دقیقه ۶۸ رضا معقولی از آلومینیوم اراک تعویض شد و حسین احمدلو وارد زمین شد . معقولی که به شدت به این تعویض اعتراض داشت حاضر نشد به سمت هم تیمی اش برای تعویض برود و پس از بیرون رفتن هم به بطری آب لگدی زد که عصبانیت داود مهابادی سرمربی اراک را در پی داشت.

** دقیقه ۸۷ جهانگیر عسگری به جای میلاد احمدی برای تیم آلومینیوم وارد زمین شد.

** در دقیقه ۸۹ حمید کاظمی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه کم دقت این بازیکن پس از برخورد با دروازبان تیم آلومینیوم به مهدی خیری رسید ، خیری هم خود را به سمت توپ پرتاب کرد تا توپ را وارد دروازه کند اما توپ این بازیکن به بالای دروازه رفت تا آه از نهاد ۶۰۰۰ هوادار بابلی برآید.

** در دقیقه ۹۳ سعید صادقی پا به توپ از جناح راست به سمت داخل محوطه جریمه حرکت کرد و با خودخواهی خودش به سمت دروازه اقدام به شوت زنی کرد که توپش از بالای دروازه به بیرون رفت . حنیف عمران زاده به شدت به بازیکن جوان تیمشان اعتراض کرد و اعتقاد داشت صادقی باید توپ را روی دروازه ارسال میکرد.

** در انتهای این دیدار هم عباس محمدرضایی به داور اعتراض کرد و او هم با کارت زرد داور جریمه شد.