مراسم افتتاحیه دومین فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۳ سال به میزبانی رامسر آغاز شد + مصاحبه

دومین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران با حضور ۴۱۶ فوتبال آموز، سرمربی و سرپرست(۱۴ بازیکن و یک سرمربی و سرپرست) از صبح امروز در سالن فوتسال شهید چمران آغاز شد.   به گزارش مازند اسپرت؛در ابتدای مراسم افتتاحیه فوتبال آموزی از استان لرستان آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کرد و پس از سرود جمهوری […]

sss1 35

دومین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران با حضور ۴۱۶ فوتبال آموز، سرمربی و سرپرست(۱۴ بازیکن و یک سرمربی و سرپرست) از صبح امروز در سالن فوتسال شهید چمران آغاز شد.

 
به گزارش مازند اسپرت؛در ابتدای مراسم افتتاحیه فوتبال آموزی از استان لرستان آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کرد و پس از سرود جمهوری اسلامی ایران، فوتبال آموزی از استان خراسان رضوی، میثاق نامه این دوره از فستیوال ملی دختران را قرائت کرد.
سپس غلامرضا بهروان به همراه دکتر علیزاده دقایقی را برای فوتبال آموزان سخنرانی کرده و پیراهن تیم ملی فوتبال به فرزند شهید مدافع حرم (تاش موسی) اهدا کردند.
سپس فریدون اصفهانیان، دکتر علیزاده و غلامرضا بهروان با شوت زدن به توپ های فوتبال در میان فوتبال آموزان، دومین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران زیر ۱۳ سال به طور رسمی آغاز شد.
گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه با حضور دکتر محمد حسین علیزاده- رئیس آکادمی ملی فوتبال، غلامرضا بهروان- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال مازندران، فریدون اصفهانیان- عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران، دکتر مصطفی زارعی- مدیر پژوهش آکادمی ملی فوتبال، دکتر حلاجیان- رئیس هیات فوتبال شهرستان رامسر و عضو شورای شهر، خلردی- نایب رئیس هیات فوتبال مازندران، رسولی- دبیر هیات فوتبال مازندران، پرهیزگاری- معاونت آکادمی، خورشیدی- رییس کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران، بوداغی- نایب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران و خانواده شهید مدافع حرم (تاج موسی) برگزار شد.
 
بهروان: بحث توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش استعداد ها اهمیت بسیاری دارد
به گزارش مازند اسپرت؛غلامرضا بهروان- رئیس هیات فوتبال استان مازندران خطاب به فوتبال آموزان گفت: بحث توسعه و فراگیر شدن فوتبال پایه برای فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال بسیار اهمیت دارد و بدون شک حضور فعال شما باعث خواهد شد تا آینده فوتبال ایران را ساخته شود.
وی افزود: از اینکه استان مازندران و شهر رامسر میزبان تیم از سراسر کشور است بسیار خوشحالیم و از فدراسیون فوتبال و اکادمی ملی فوتبال تشکر می کنیم که این فرصت را برای مازندران به وجود آوردند تا در کنار شما حضور داشته باشیم و شاهد تلاشها و فعالیتهای شما فوتبال آموزان باشیم.
وی گفت: برای فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا، بحث توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش استعداد بسیار اهمیت دارد و کشور ایران نیز بدون شک استعدادهای ناب در بخش فوتبال و فوتسال دارد.امیدوارم شما به همراه مسئولین اوقات و ایام خوبی داشته و ارائه گر تلاش های مربیان و خانواده های خود با شید.
رئیس هیات فوتبال استان مازندران در پایان گفت: همه مسئولین رامسر بسیج شده اند تا میزبانان خوبی برای شما باشند. از دکتر حلاجیان، هیات فوتبال شهرستان رامسر،  فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر رامسر به خاطر حمایت هایشان به منظور برگزاری دومین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران نیز تشکر می کنم.
 
دکتر علیزاده: با برگزاری فستیوال ها بهترین های فوتبال استعدادیابی می شوند
به گزارش مازند اسپرت؛دکتر محمد حسین علیاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که با استقبال بالای شما عزیزان از این فستیوال، دومین فستیوال ملی فوتبال دختران زیر ۱۳ سال را در شهرستان رامسر به طور رسمی از صبح امروز آغاز شد.
وی ضمن تشکر از مسئولین هیات فوتبال استان مازندران، هیات فوتبال شهرستان رامسر، اعضای شورای شهر و همچنین فرمانداری شهرستان رامسر گفت: خوشحالم که دومین فستیوال فوتبال پایه با شرکت ۲۶ تیم  آغاز شده و بدون شک حضور سرمربیان و مربیان تیم های ملی ما را تشویق می کند که برای برگزاری فستیوال های متعدد در سالهای آینده برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم. 
وی ادامه داد:  بازیکنان مستعد و بهترین ها باید در این فستیوال انتخاب شوند تا تیم های ملی خوبی را در آینده داشته باشیم. از استعدادیاب ها، مربیان و داوران می خواهم برترین ها را انتخاب کنند تا بهترین های فوتبال بانوان را تربیت کنیم  و در آسیا و در آینده ای نزدیک موفق شویم. همانطور که فوتسال بانوان  توانست در آسیا  بدرخشد و حرف اول را بزند، با تلاشها و فعالیتهای مستمرتان می توانیم فوتبال پایه و در نهایت تیم های ملی در رده های نونهالان، نوجوانان و تربیت کنیم و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: شعار فیفا ، مسئولین فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال انجام  بازی جوانمردانه است. بر همین اساس از شما می خواهیم که بهترین عملکرد را از خود با بازی فوتبال اخلاق مدار داشته باشید.
وی در پایان گفت: در سال گذشته ۱۴ نفر فوتبال آموزانی که در فستیوال حضور داشتند، در تیم های ملی نونهالان و نوجوانان حضور داشتند که امیدوارم این عدد بیشتر شود و شاهد شرکت فعالتان در فستیوال ها باشیم.