کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران به تیم های جوانان و امید خونه به خونه پیوست

کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به خونه به خونه مازندران پیوست. به گزارش مازنداسپرت ؛ عارف محمدعلیپور، کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران با عقد قراردادی سه ساله به خونه به خونه مازندران پیوست تا این فصل را در تیم امید خونه به خونه به میدان برود. این بازیکن نوجوان در صورت صلاحدید حسین رحمانی ، در تیم […]

کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به خونه به خونه مازندران پیوست.

کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران به تیم های جوانان و امید خونه به خونه پیوستبه گزارش مازنداسپرت ؛ عارف محمدعلیپور، کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران با عقد قراردادی سه ساله به خونه به خونه مازندران پیوست تا این فصل را در تیم امید خونه به خونه به میدان برود.

این بازیکن نوجوان در صورت صلاحدید حسین رحمانی ، در تیم جوانان خونه به خونه نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، تیم امید خونه به خونه در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور و تیم جوانان خونه به خونه در لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور حضور دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، عارف محمدعلیپور باید روز ۱۴ شهریور ماه خود را در هتل بلوار به کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان معرفی کند و پس از یک روز اقامت در این هتل، از روز ۱۵ تا ۲۲ شهریورماه در هتل آکادمی ملی فوتبال اقامت خواهند داشت و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند و سپس تیم ملی نوجوانان ۲۲ شهریورماه به منظور شرکت در مرحله نهایی رقابتهای نوجوانان فوتبال آسیا ترک تهران را به مقصد هند می کند.