مایدا: به پیروزی والیبال بانوان ایران ایمان داشتم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

  سرمربی والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: از بابت کسب این پیروزی خوشحالم و به بازیکنانم برای این نمایش عالی افتخار می‌کنم.   به گزارش مازند اسپرت، مایدا سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: من به تیمم ایمان داشتم و مطمئن بودم در این دیدار نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهند. بازیکنان به خوبی خواسته‌های […]

 

خبرگزاری فارس: مایدا: به پیروزی والیبال بانوان ایران ایمان داشتم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: از بابت کسب این پیروزی خوشحالم و به بازیکنانم برای این نمایش عالی افتخار می‌کنم.

 

به گزارش مازند اسپرت، مایدا سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: من به تیمم ایمان داشتم و مطمئن بودم در این دیدار نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهند. بازیکنان به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند و با یک بازی غیرتمندانه موفق شدند به یک پیروزی دلچسب برسند.

وی افزود: ما یک مجموعه هستیم که در کنار هم تلاش می‌کنیم تیم نتیجه خوبی کسب کند. همان چیزی که امروز به آن رسیدیم. تک تک اعضای تیم به ما در کسب این پیروزی کمک کردند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

مایدا عنوان کرد: فرنوش تمام دیشب در بیماری و تب به سر برد. با این حال و با وجود داروهایی که برای سرماخوردگی مصرف کرده بود، عملکرد فوق العاده‌ای داشت.

سرمربی والیبال بانوان ادامه داد: این برای هر مربی یک افتخار است که بازیکنش با وجود بیماری یا آسیب دیدگی اینگونه با غیرت و تلاش به میدان برود و برای پیروزی تیمش هر چه در توان دارد ارائه کند. برای کسب این پیروزی بسیار مغرورم و از اینکه توانستیم نتیجه تلاش و پشتکار خود را ببینیم خوشحال هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ شاگردان مایدا چیچیچ با نتیجه ۳ بر یک (26-28، ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰) نماینده کره شمالی را در اولین گام شکست دادند./فارس