سرپرست هیات تهران در گفت‌وگو با فارس:موفقیت تنیس روی میز تهران حاصل تلاش بازیکنان کادر فنی و حمایت پیشکسوتان بوده است

  سرپرست هیات تنیس روی میز تهران گفت: بدون شک موفقیت تنیس روی میز تهران در تمامی رده‌های سنی حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت پیشکسوتان بوده است.   به گزارش مازند اسپرت، حمیدرضا صابری در مورد قهرمانی تیم‌های تنیس روی میز تهران در رده‌های سنی مختلف در کشور اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که […]

 

خبرگزاری فارس: موفقیت تنیس روی میز تهران حاصل تلاش بازیکنان کادر فنی و حمایت پیشکسوتان بوده است

سرپرست هیات تنیس روی میز تهران گفت: بدون شک موفقیت تنیس روی میز تهران در تمامی رده‌های سنی حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت پیشکسوتان بوده است.

 

به گزارش مازند اسپرت، حمیدرضا صابری در مورد قهرمانی تیم‌های تنیس روی میز تهران در رده‌های سنی مختلف در کشور اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که شده بود توانستیم از رده نونهالان تا پیشکسوتان تمام عناوین قهرمانی در کشور را از آن خود کنیم. این موفقیتی است که تنها با تلاش و حمایت اهالی تنیس روی میز پایتخت و زحمات بازیکنان و کادر فنی به دست آمد.

وی ادامه داد: از زمانی که هیات را در اختیار گرفتیم تمام فکر ما برای بازگرداندن جایگاه تنیس روی میز تهران در کشور بود که متاسفانه در چند سال گذشته روند نزولی داشت. با برنامه‌ریزی مناسب توانستیم استعدادهای این رشته را شناسایی کرده و با حضور مربیان کاربلد عناوین مختلف را کسب کنیم. 

صابری با اشاره به جذب اسپانسر عنوان کرد: برای پیشرفت و رونق ورزش قطعا به حضور اسپانسرها نیاز داریم و یکی از برنامه‌های ما هم در این مدت سرپرستی جذب حامیان مالی بود که خوشبختانه حضور چشمگیر آنها را هم شاهد هستیم. قطعا حضور بخش خصوصی یکی از عوامل موفقیت است و در آینده تلاش می‌کنیم تیمی را در لیگ برتر هم شرکت دهیم تا از این طریق بازیکنان مستعد را به تنیس روی میز کشور معرفی کنیم. یکی دیگر از اهداف ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از سوی بازیکنان تهران است و با روندی که در پیش گرفته‌ایم این موفقیت به دور از دسترس نخواهد بود. استعدادهای زیادی در این رشته در تهران وجود دارد که باید شناسایی شده و آنها را پرورش دهیم. /fars