شکست ساروی ها در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/پدیده کاسپین در حضور شهردار تن به شکست داد

در دیداری مهیج ،پدیده کاسپین ساری در ضربات پنالتی مغلوب ملوان بندر گز شد. به گزارش مازند اسپرت؛در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، روز پنجشنبه دو تیم پدیده کاسپین ساری و ملوان بندر گز در مجموعه ورزشی داراب ساری به مصاف هم رفتند. در این دیدار بعد از تساوی دو تیم […]

0padidecaspianدر دیداری مهیج ،پدیده کاسپین ساری در ضربات پنالتی مغلوب ملوان بندر گز شد.

به گزارش مازند اسپرت؛در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، روز پنجشنبه دو تیم پدیده کاسپین ساری و ملوان بندر گز در مجموعه ورزشی داراب ساری به مصاف هم رفتند.

در این دیدار بعد از تساوی دو تیم در وقت های قانونی ، در ضربات پنالتی این تیم میهمان بود که موفق شد پدیده کاسپین را شکست دهد .

 پنج شنبه  11 شهریور راس ساعت ۲۰ در زمین ساحلی مجموعه ورزشی داراب ساری دو تیم پدیده کاسپین ساری و ملوان بندر گز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف هم رفتند که در سه نیمه ۱۲ دقیقه ای دو تیم به تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند که در ۳ دقیقه وقت اضافه دو تیم با زدن یگ گل به تساوی ۶ بر ۶ دست یافتند .

در ضربات تعیین کننده پنالتی ، برنده این دیدار مشخص شد که ملوانی ها توانستند در ضربات پنالتی برابر میزبان ساروی خود به برتری دست یابند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ از حواشی جالب این دیدار میتوان به حضور شهردار محبوب شهر ساری در جایگاه تماشاگران این دیدار مهیج اشاره کرد . مهدی عبوری با حضور در جایگاه تماشاگران این دیدار را از نزدیک نظاره گر بود .