منصوریان: همه نفت به صادقیان کمک می‌کنند

سرمربی نفت تهران به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل صبای قم پرداخت. به گزارش مازند اسپرت:علیرضا منصوریان بعد از بازی با صبا در جمع دوربین‌هایی که قصد مصاحبه با او را داشتند حضور یافت و به سوالات آنها پاسخگو بود. صبا آماده باشد، شکست آنها سخت است از هفته قبل می‌دانستیم تیم صبای قم  به […]

سرمربی نفت تهران به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل صبای قم پرداخت.

به گزارش مازند اسپرت:علیرضا منصوریان بعد از بازی با صبا در جمع دوربین‌هایی که قصد مصاحبه با او را داشتند حضور یافت و به سوالات آنها پاسخگو بود.

صبا آماده باشد، شکست آنها سخت است
از هفته قبل می‌دانستیم تیم صبای قم  به دلیل اینکه تمریناتش را دیر شروع کرده از نظر بدنی دچار افت خواهد شد. برخلاف جریان بازی صبا دقیقه یک گل زد و انرژی مثبت در تیمشان آمد. متاسفانه هر فصل هفته دوم روی ضربه ایستگاهی گل استثنایی می‌خوریم. تیم صبای قم در عین حال که شرایط بدنی خوبی نداشت اما خطرناک نشان داد. تیمی است که بازیکنان بزرگی دارد و اگر آنها آماده باشند شکست تیم دایی سخت می‌شود.

قدر موقعیت‌ها را بدانیم
نیمه دوم به بازی برگشتیم و توانستیم بعد از تعویض‌ها خیلی راحت فوتبال بازی کنیم اما باید عیب و ایرادها را برطرف کنیم. نباید در حمله توپ از دست دهیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. از عملکرد بازیکنانمان رضایت داریم چون با حوصله فوتبال بازی کردند. تیم ما آماده روزهای بزرگ است و خوشبختانه جوانان خوبی هم در اختیار داریم.

گفته بودم صبا خسته می‌شود
بازیکنان ما فوتبال بازی کردند و احساساتی نشدند و اگر از دو، سه موقعیت خوبی که نیمه اول نصیبمان شد راحت می‌توانستیم به گل دست پیدا کنیم. قبل از اینکه بوعذار گلزنی کند هم می‌توانستیم گل بزنیم اما این اتفاق نیافتاد. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم هرچه زمان بازی بگذرد آنها خسته می‌شوند که همینطور هم شد.

نگران وضعیتمان نیستیم
نفت سال گذشته در دو هفته اول مسابقات یک امتیاز گرفت ولی این فصل با یک توانمندی تاکتیکی بهتر آمدیم و اصلا نگران وضعیت تیم نیستیم. سعی داریم سیر صعودی داشه باشیم تا به سه، چهار هدفی که مد نظر داریم در طول فصل دست پیدا کنیم که زحمات همه اعضای تیم به نتیجه برسد. نزدیکترین هدف ما صعود از بازی سخت با الاهلی است. امیدواریم نفت با صلابتی را هفته‌های آینده شاهد باشیم.

خبر بد برای نفت
اینکه دقیقه ۳۵ بازی ارسلان مطهری آسیب دید خبر خوبی برای ما نیست چون یکی از بهترین مهاجمان را از دست دادیم. نمی‌دانم جواب ام آر آی او چه خواهد شد و تیم پزشکی چه زمانی مطهری را به تیم برمی‌گرداند. مقابل صبا نانگ را در اختیار نداشتیم. او بازیکنی است که ما خیلی روی او حساب کردیم و قطعا با کمک تیم پزشکی از هفته آینده او را در ترکیب خواهیم داشت.

پیام آماده را هفته چهارم، پنجم ببینید
پیام صادقیان مقابل صبا شروع خوبی داشت. بهترین پیام برای صادقین این است که او توانست خود را در زمین مدیریت کند. این بازیکن توانایی بسیار زیادی دارد و وقتی خودش می‌خواهد تغییر کند تمام نفت او را کمک خواهند کرد و ان‌شاالله پیام صادقیان آماده را از هفته چهارم، پنجم خواهیم دید.علیرضا منصوریان بعد از بازی با صبا در جمع دوربین‌هایی که قصد مصاحبه با او را داشتند حضور یافت و به سوالات آنها پاسخگو بود.

ورزش سه