حضور ۲ بانوی داور مازندرانی در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز نوجوان و جوانان قزوین

۲ بانوی داور مازندرانی در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز نوجوان و جوانان قزوین قضاوت خواهند کرد به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر؛ یازدهمین مسابقات بین المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان که ششم الی هشتم شهریور ماه به میزبانی استان قزوین برگزار شد با حضور ۲ بانوی داور […]

۲photo 2016 08 29 23 55 43 بانوی داور مازندرانی در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز نوجوان و جوانان قزوین قضاوت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر؛ یازدهمین مسابقات بین المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان که ششم الی هشتم شهریور ماه به میزبانی استان قزوین برگزار شد با حضور ۲ بانوی داور مازندرانی به نام مهشاد عبادیان با درجه بین المللی و ثریا حبیبی با درجه ملی قضاوت شد.

گفتنی است قضاوت فینال نوجوانان با خانم مهشاد عبادیان و قضاوت فینال جوانان با خانم ثریا حبیبی انجام شد‌.

شایان ذکر است، در این دوره از مسابقات تیم ایران در غالب ۴ گروه(a, b, c, d) ، هندوستان، بلاروس، ترکمنستان و آذربایجان حضور بهم رساندند.

نتایج مسابقات تیمی در رده نوجوانان:

مقام اول: ایران a
مقام دوم: بلاروس
مقام سوم مشترک: ایران b و هندوستان

نتایج مسابقات تیمی در رده جوانان:

مقام اول: ایران a
مقام دوم: هندوستان
مقام سوم تیمی: ایران b و هندوستان

به گزارش مازنداسپرت؛ خانم مهشاد عبادیان داور بین المللی تنیس روی میز از شهرستان بهشهر و خانم ثریا حبیبی داور ملی تنیس روی میز از شهرستان تنکابن می باشند.

قابل ذکر است، کشور های لبنان، نیجریه و پرتغال هم برای حضور در این بازی ها اعلام آمادگی کرده بودند اما بنا به دلایلی چند روز مانده به این بازی ها از حضور در این تورنومنت انصراف دادند.