تمام نیمه نهایی والیبال آسیا در یک قاب (عکس)

مساجدی، ابراهیمی و سیچلو که زمانی کنار هم در تیم ملی ایرن کار می کردند حالا هر یک تیمی دارند و به نیمه نهایی آسیا راه پیدا کرده اند. به گزارش مازند اسپرت:چهره تیم های راه یافته به نیمه نهایی قهرمانی والیبال آسیا مشخص شد و از عصر جمعه تیم ها برای راهیابی به فینال […]

مساجدی، ابراهیمی و سیچلو که زمانی کنار هم در تیم ملی ایرن کار می کردند حالا هر یک تیمی دارند و به نیمه نهایی آسیا راه پیدا کرده اند.

به گزارش مازند اسپرت:چهره تیم های راه یافته به نیمه نهایی قهرمانی والیبال آسیا مشخص شد و از عصر جمعه تیم ها برای راهیابی به فینال مقابل یکدیگر صف آرای می کنند. نکته جالب این است که ۴ سال قبل در بازی فینال همین رقابت ها ایران مقابل چیم قرار داشت و سیچلو (سرمربی قطر)، مساجدی (مربی ژاپن) و ابراهیمی(مربی ایران) همه در کنار ولاسکو و روی نیمکت ایران حضور داشتند.


حالا هر یک از این مربیان تیمی برای خود دارند و مقابل یکدیگر باید به میدان بروند نه کنار هم. عکس مربوط به فینال قهرمانی والیبال آسیا در سال ۲۰۱۱ است که پس از کسب آخرین امتیاز بازی مقابل چین، ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد و در همان لحظه ولاسکو شادی اش را با ابراهیمی، سیچلو و ابراهیمی تقسیم کرد.

منبع:ورزش سه