با حضور مدرس فدراسیون؛کلاس داوری درجه ۳ تیراندازی آقایان و بانوان در محمودآباد آغاز شد + تصاویر

به منظور به روز شدن آگاهی و افزایش داوران در سطح استان ، یکدوره کلاس داوری درجه ۳ تیراندازی به میزبانی شهرستان محمودآباد آغاز شد. به گزارش مازند اسپرت؛ این دوره از کلاس با شرکت ۲۵ نفر علاقمند به امر داوری در سطح استان به همت هیأت تیراندازی استان مازندران و محمودآباد بر پا شد.بر […]

85به منظور به روز شدن آگاهی و افزایش داوران در سطح استان ، یکدوره کلاس داوری درجه ۳ تیراندازی به میزبانی شهرستان محمودآباد آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ این دوره از کلاس با شرکت ۲۵ نفر علاقمند به امر داوری در سطح استان به همت هیأت تیراندازی استان مازندران و محمودآباد بر پا شد.
بر این اساس ،کلاس درجه ۳ داوری تیراندازی از روز ۳ لغایت ۷ شهریورماه بصورت تئوری و عملی در شهرستان محمودآباد برگزار می شود.
روز اول این کلاس با حضور ۱۸ شرکت کننده از سراسر استان مازندران زیر نظر مدرس فدراسیون آخرین قوانین و متد داوری این رشته  را فرا گرفتند.
علی اکبر رجبی  مدرس اعزامی از کمیته آموزش  فدراسیون تیراندازی کشور به مدت ۴ روز مسئولیت تدریس در امر داوری را به عهده دارد.
در پایان این کلاس از شرکت کنندگان آزمون عملی و تئوری بعمل می آید که پس از کسب نمره قبولی مدرک داوری درجه ۳ تیراندازی از سوی فدراسیون اهداء می شود.
گفتنی است این کلاس در ساختمان جدید دانشگاه نیما محمودآباد  از امروز به مدت ۴ روز آغاز شد.

 

1

2

3

4

5

6

7