طلای یزدانی روحیه کشتی‌گیران را بالا برده است/ یزدانی آینده درخشانی پیش رو دارد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حسن یزدانی با جسارت و قدرت تمام کشتی گرفت و نشان داد که حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد. به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین‌زادگان که هم‌اکنون در ریو حضور دارد، در گفت‌وگویی پس از قهرمانی حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات کشتی آزاد المپیک، […]

habib5مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حسن یزدانی با جسارت و قدرت تمام کشتی گرفت و نشان داد که حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد.

به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین‌زادگان که هم‌اکنون در ریو حضور دارد، در گفت‌وگویی پس از قهرمانی حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات کشتی آزاد المپیک، اظهار کرد: قهرمانی حسن یزدانی باعث تقویت روحیه ورزشکاران کشتی آزاد شد.

وی تصریح کرد: یزدانی با جسارت تمام و با تمام قدرت و قوت کشتی گرفت و نشان داد که حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: یزدانی باغیرت و با قدرت کشتی گرفت و همه تلاش خویش را انجام داد که دل ملت ایران را شاد کند.

این مسؤول با اعلام اینکه به مردم ایران اسلامی بابت این پیروزی تبریک می‎گویم، گفت: یزدانی دل مردم ایران را با این برد شیرین شاد کرد و باید به غیرت این جوان پرآوازه ایران تبریک گفت.

حسین‌زادگان یادآور شد: همه کسانی که در سالن برگزاری مسابقات حضور داشتند پس از پیروزی حسن یزدانی اشک شوق ریختند.

وی درباره وضعیت دیگر کشتی‎گیران مازندرانی و تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها، گفت: روحیه تیم با برد حسن یزدانی افزایش یافت و امید داریم دیگر کشتی‌گیران کشور در این رقابت‌ها سنگ تمام بگذارند.