المپیک ۲۰۱۶ – ریوکمک رقیب حدادی به بیماران سرطانی /مالاخوفسکی: برای‌ چیزهای ارزشمندتر از مدال می‌جنگم!

  رقیب لهستانی احسان حدادی در مسابقات المپیک ریودوژانیرو به بیماران سرطانی کمک می‌کند. به گزارش مازنداسپرت؛ پیتور مالاخوفسکی که در رقابت‌های پرتاب دیسک ریو ۲۰۱۶ یکی از رقبای احسان حدادی از ایران بود و بعد از کریستوف هارتینگ به مدال نقره رسید، دست به کار ارزشمند کمک به بیماران سرطانی می‌زند. این قهرمان ۳۳ ساله هم […]

 

خبرگزاری فارس: کمک رقیب حدادی به بیماران سرطانی /مالاخوفسکی: برای‌ چیزهای ارزشمندتر از مدال می‌جنگم!

رقیب لهستانی احسان حدادی در مسابقات المپیک ریودوژانیرو به بیماران سرطانی کمک می‌کند.

به گزارش مازنداسپرت؛ پیتور مالاخوفسکی که در رقابت‌های پرتاب دیسک ریو ۲۰۱۶ یکی از رقبای احسان حدادی از ایران بود و بعد از کریستوف هارتینگ به مدال نقره رسید، دست به کار ارزشمند کمک به بیماران سرطانی می‌زند.

این قهرمان ۳۳ ساله هم اکنون از طریق اینترنت فراخوان داده و از علاقمندان ورزش خواستار دریافت کمک‌های نقدی برای کمک به بیماران سرطانی شده است.

وی اظهارداشت: در مسابقات ریو برای کسب طلا جنگیدم. حالا تلاش می‌کنم برای چیزی بجنگم که ارزش خیلی بیشتری دارد. این مورد کسب سلامتی جوانان ارزشمند است.

مالاخوفسکی تاکنون توانسته به برخی از بیماران سرطانی کمک کند. از جمله اولگ اسمانسکی، پسربچه ۳ ساله لهستانی که از ۲ سال قبل مبتلا به تومور بدخیمی در ناحیه چشم است.

مالاخوفسکی اظهارداشت: متاسفانه امکان نجات چشم اولگ در لهستان نیست. تنها راه این است که او تحت مداوا در نیویورک قرارگیرد.

ورزشکار لهستانی تاکنون توانسته با کمک از سازمان‌های مختلف برای معالجه این کودک بیمار لهستانی کمک بگیرد که یکی از این سازمان‌ها، انجمنی خیریه در کشورش بوده که ۱۲۶ هزار یورو یعنی حدود یک سوم هزینه معالجه را تقبل کرده است.
/فارس