شمسایی: هدف ما قهرمانی آسیا است

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: اخراج مصطفی نظری و عدم حضور او در فینال برای ما ناراحت کننده بود و نباید او را از دست می‌دادیم.   به گزارش “مازنداسپرت“، وحید شمسایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت الوسط عراق اظهار داشت: با توجه به بازی سختی که دیروز مقابل ناگویا […]

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: اخراج مصطفی نظری و عدم حضور او در فینال برای ما ناراحت کننده بود و نباید او را از دست می‌دادیم.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، وحید شمسایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت الوسط عراق اظهار داشت: با توجه به بازی سختی که دیروز مقابل ناگویا اوشنز برگزار کردیم، می دانستیم بدن بازیکنانمان آماده نیست و سعی کردیم فشار کمتری به آنها وارد کنیم تا بدون مصدومیت این مرحله را پشت سربگذاریم و بای فینال تمام بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. ما بازی را کنترل کردیم، تیم نفت الوسط عراق خوب بود و جنگید اما باتوجه به تجربه ای که داشتیم توانستیم پیروز شویم.

وی در ادامه با اشاره به سختی بازی در تورنمنت های بین المللی خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام سخت ترین بازی در هر تورنمنتی، مرحله نیمه نهایید است.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره اخراج مصطفی نظری در این بازی و محرومیت او از حضور در فینال این رقابت ها خاطرنشان کرد، هریک از بازیکنان ما یک دروازبان هستند، آنها آنقدر خوب هستند که در بازی با کویت فقط سه چهار بار توپ به سمت دروازه ما آمد.

وی افزود: ما دو گلر دیگر داریم که یکی از آنها دروازبان تیم ملی امید بوده و تجربه بازی های بین المللی را دارد و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت اما ناراحتیم که مصطفی را در بازی فینال در اختیار نداریم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی سه گل از حریف جلو بودید، از تاکتیک پنج بازیکنه استفاده کردید، گفت: ما نسبت به شرایط بازی تاکتیک های متفاوتی اعمال می کنیم، با این کار می خواستیم فشاری که تیم مقابل وارد می کرد را کمتر کنیم و در این راه موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره نتیجه بازی فینال، خاطر نشان کرد: پیش بینی نتیجه فینال غیرممکن بوده، دو تیم شناختی خوبی از هم دارند و با شرایط یکدیگر آشنا هستند. برای دوتیم بازی سختی خواهد. در فینال نتیجه مهم نیست و هرتیمی گل‌های بیشتری بزند جام را بالای سر می برد. امیدوارم با پیروزی در این دیدار جام را در اصفهان نگه داریم.

 

منبع:ورزش۳