عباس زاده یکه تاز گرمای بوشهر / تساوی ارزشمند نساجی در بوشهر مقابل ایران جوان + حواشی

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور ، نساجی مازندران در بوشهر به مصاف تیم ایران جوان بوشهر رفت که در نهایت موفق شد در یک بازی نزدیک و پر افت و خیز به تساوی ارزشمند ۲ – ۲ در خارج خانه برسد . ترکیب بازیکنان نساجی : […]

photo 2016 08 19 21 13 23به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور ، نساجی مازندران در بوشهر به مصاف تیم ایران جوان بوشهر رفت که در نهایت موفق شد در یک بازی نزدیک و پر افت و خیز به تساوی ارزشمند ۲ – ۲ در خارج خانه برسد .

ترکیب بازیکنان نساجی : علی نعمتی – کاظم حیات منش – حمید نعمتی – مرتضی غلامعلی تبار – میلاد احمدی – عباس یحیی بیگی – میثم کریمی – حسن نجفی – محمد قاسمی نژاد – امین شجاعیان – محمد عباس زاده

ترکیب بازیکنان ایرانجوان : سعید ابراهیم پور,رامین دهقانی,امیر تهمورثی,مهدی طاهری,بابا محمدی,رضا بلیوند,سعید نامجو،احسان اسدزاده،حسن شوشتری،علیرضا جلیلی،حسین شجاعی

این بازی راس ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه شهید بهشتی بندر بوشهر با داوری آقایان : یاسر همرنگ – محمد راهی – امیر فلاح – امیر عرب براقی – عباس شهرجو آغاز شد تا رقابت با اصالت های لیگ یک زیر گرمای ۴۰ درجه ای بوشهر برگذار شود .

خلاصه ای از نیمه اول بازی :

شاگردان محمود خرمزی که به شرایط آب هوایی آشنایی کامل داشتند دقایق ابتدایی نیمه اول را خیلی خوب آغاز کردند و حتی اولین خطر جدی بازی را روی دروازه نساجی آنها ایجاد کردند اما رفته رفته بازیکنان نساجی با شرایط کنار آمده و بازی متعادل دنبال میشد تا اینکه روی یک حرکت ترکیبی زیبا بازیکنان ایران جوان وارد محوطه جریمه نساجی شدند که با تکل غلامعلی تبار توپ به کرنر رفت ، اما این پایان کار نبود و نساحی روی همین کرنل با غفلت مدافعانش گل اول بازی را در دقیقه ۱۸ از امیر تهمورسی دریافت کرد .

تیم نساجی بعد از دریافت این گل خیلی سعی کرد که به گل برسد ولی بازی حساب شده ایرانجوان اجازه اینکار را به آنها نمیداد . در یکی از این حملات ارسال قطری محمد قاسمی نژاد ؛ موقعیت خوبی در سه متری دروازه سعید ابراهیم پور برای عباس زاده ایجاد کرده بود ولی این بازیکن با بی دقتی توپ را به بالای دروازه شوت کرد تا آه از نهاد تیم نساجی بلند شود .

قاسمی نژاد که بعد از این ارسال ظاهرا موتورش راه افتاده بود یکی دوبار خودش اقدام به گل زنی کرد که متاسفانه بی ثمر بود البته در یکی از همین حملات قاسمی نژاد شوتی را زد که اعتقاد داشت به دست دفاع حریف برخورد کرده ولی داوران چنین اعتقادی نداشتند و بازی ادامه پیدا کرد .

هر چه به اواخر نیمه اول نزدیک تر میشدیم حساسیت مربیان به نظرات داوران بیشتر میشد و در یکی از همین صحنه ها محمد خرمزی به خاطر تصمیم داور حسابی عصبانی شد و بعد از دویدن به سمت خط طولی کنار زمین به هوا پرید و خودش را به زمین کوبید که حیرت حاضران رو در بر داشت . در نهایت ۵ دقیقه وقت اضافه و پاس هایی که بی دقت از سوی هر دو تیم داده میشد و لو می رفت تا نیمه اول بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد .

خلاصه نیمه دوم بازی :

با آغاز نیمه دوم تیم نساجی حملات خود را حساب شده تر از نیمه ابتدایی بازی انجام میداد و همین امر باعث شد خیلی زود و در دقیقه ۵۰ بازی توسط محمد عباس زاده به گل برسند . در این صحنه حیات منش روی یک پاس دقیق عباس زاده ی فرصت طلب را صاحب موقعیت کرد تا وی با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه ابراهیم پور کند . ابراهیم پوری که پیش از پیوستنش به ایران جوان هفت سال را در تیم های پایه و بزرگسالان نساجی سپری کرده بود و ستاره محبوب ببر ها در قائمشهر بود .

نساجی که با زدن این گل روحیه خاصی پیدا کرده بود با وجود گرمای شدید هوا حملاتی را روی دروازه بوشهری ها انجام داد که البته در مقابل ایران جوانی ها هم تلافی کرده و چندین موقعیت روی دروازه نساجی ایجاد کردند ولی این نساجی بود که سر انجام در دقیقه ۶۲ بازی توانست دروازه ابراهیم پور را برای بار دوم باز کند . حمید نعمتی روی یک حرکت انفجاری بازیکن پیش روی خود رو از مقابل برداشت و با پاسش محمد عباس زاده را صاحب یک موقعیت عالی گل کرد تا عباس زاده هم این توپ را به گل دوم تیمش تبدیل کند .

نساجی که برای زدن این دو گل فشار زیادی را تحمل کرده بود کمی رو به عقب بازی کرد که همین امر موجب شد شاگردان محمود خرمزی جلو کشیده و فشار بی امانی را در دقایق باقی مانده روی دروازه نساجی بیاورند . در یکی از موقعیت های ایجاد شده روی دروازه نساجی ؛ مهدی طاهری بازیکن قائمشهری ایرانجوان موفق شد تا روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شده و گل تساوی ایرانجوان را وارد دروازه تیم شهرش کند . گلی که به اعتقاد بازیکنان و کادر فنی نساجی آفساید بود .

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ – ۲ به پایان رسید تا جدال با اصالت های لیگ برنده نداشته باشد .

حواشی : 

۱-به دلیل گرمای شدید هوا انتظار میرفت بازی دو تیم به دلیل مجهز بودن ورزشگاه میزبان به نور افکن کمی دیر تر برگذار شود که اینطور نشد .

۲- هواداران پر شور نساجی که همواره از سراسر کشور این تیم را همراهی میکنند اینبار هم تیم خود را تنها نذاشته و تعدادی از آنها از سمنان برای تماشای این بازی به بوشهر رفته بودند .

۳- دمای هوا به قدر بالا بود که لباس تمای افراد حاضر در ورزشگاه کاملا خیس بود .

۴- به دلیل گرمای هوا داور بازی در هر نیمه چند دقیقه به دو تیم اجازه استراحت داد .

۵- محمود خرمزی به دلیل اعتراضات شدید به داوری بازی از زمین بازی اخراج شد .

۶- محمد علینژاد بازیکن ذخیره تیم نساجی بعد از بگو مگویی که با کمک داور این دیدار داشت از روی نیمکت اخراج شد .

۷- نساجی همانند بازی قبل در ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم موفق به گل زنی شد .

۸- محمد عباس زاده آمار فوق العاده گل زنی ؛ دو بازی فیکس و چهار گل