آئین استقبال از بهداد سلیمی در قائمشهر برگزار می شود

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر گفت : آئین استقبال از بهداد سلیمی وزنه بردار قائمشهری شرکت کننده در المپیک در این شهرستان برگزار می شود .   به گزارش مازند اسپرت؛فرشید قدیمی روز چهارشنبه در جلسه شواری اداری شهرستان قائمشهر ادامه داد : پس از مشخص شدن زمان بازگشت این ورزشکار به قائمشهر با […]

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر گفت : آئین استقبال از بهداد سلیمی وزنه بردار قائمشهری شرکت کننده در المپیک در این شهرستان برگزار می شود .

 

به گزارش مازند اسپرت؛فرشید قدیمی روز چهارشنبه در جلسه شواری اداری شهرستان قائمشهر ادامه داد : پس از مشخص شدن زمان بازگشت این ورزشکار به قائمشهر با هماهنگی مسئولان این برنامه استقبال باشکوه در زادگاهش برگزار می شود . 
وی افزود : با توجه به علاقه مردم قائمشهر و استان مازندران به این وزنه بردار ملی ، مراسم استقبال وی با حضور خیل عظیم جمعیت همراه باشد و باید هماهنگی و برنامه ریزی برای این منظور صورت بگیرد . 
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت : بهداد سلیمی پس از عمل جراحی چهار ماه قبل با انجام تمرینات فشرده خود را به سطح خوب آمادگی بدنی رساند .
وی که شرایط آمادگی بدنی بهداد سلیمی را برای حضور در مسابقات المپیک ریو خوب توصیف کرد ، ادامه داد : وی که یکی از ۱۰ امید کشور برای کسب مدال طلا بود در کمال ناباوری در مقابل ناداوری از این مدال بازماند . 
به گفته قدیمی ، این وزنه بردار حتی در یکضرب توانست رکود جهانی را بشکند ولی در مراحل بعدی با بی انصافی داوران مواجه شد . 
وی اظهارداشت : بهداد سلیمی که جز وزنه برداران با افتخار کشور است با قول رئیس فدراسیون وزنه برداری از وی به اندازه وزنه برداران مدال آور المپیک تجلیل می شود .
بهداد سلیمی وزنه بردار ۱۰۵ کیلوگرمی و دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن که مصدومیت شدید زانو را به تازگی پشت سرگذاشته است در حرکت یکضرب وزنه ۲۱۶ کیلوگرم را بالای سر برد و رکورد جهان و المپیک را شکست داد.
اما وی به دلیل مصدومیتش در حرکت دوضرب با مشکل وزنه می زد با بی انصافی داوران و هیات ژوری روبرو شد و حرکات وی پذیرفته نشد و از رسیدن به مدال بازماند .