فردا شب سفر ۲ ساعته با اتوبوس به مقصد فورلیبرنامه دیدار شاگردان کی‌روش برای دیدار با تیم دسته دومی کالچو مشخص شد

  برنامه دیدار تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم دسته دومی اسپال ایتالیا مشخص شد.   به گزارش مازنداسپرت؛ تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اردوی خود را در فلورانس ایتالیا برگزار کرده است. بر همین اساس این تیم قرار است جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ در دیداری تدارکاتی […]

 

خبرگزاری فارس: برنامه دیدار شاگردان کی‌روش برای دیدار با تیم دسته دومی کالچو مشخص شد

برنامه دیدار تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم دسته دومی اسپال ایتالیا مشخص شد.

 

به گزارش مازنداسپرت؛ تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اردوی خود را در فلورانس ایتالیا برگزار کرده است. بر همین اساس این تیم قرار است جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم باشگاهی اسپال برود.

طبق برنامه نخستین دیدار این تیم از ساعت ۱۸ به وقت محلی روز جمعه ۲۹ مرداد مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ سری B کالچو یعنی اسپال برگزار می‌شود. این دیدار در استادیوم مورگنی در شهر فورلی برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه آبی آسمانی‌پوشان اسپال بیشتر از یک قرن سابقه حضور در فوتبال ایتالیا را دارا هستند. این تیم در سال ۱۹۰۷ تأسیدی شده و ۱۰۹ سال از تأسیس آن می‌گذرد.

بر همین اساس تیم ملی فردا با یک دستگاه اتوبوس راهی شهر فورلی می‌شود. از فلورانس تا فورلی ۱۹۷ کیلومتر است و تیم ملی ایران برای برگزاری این دیدار سفری ۲ ساعته به فورلی خواهد داشت.

ملی‌پوشان صبح روز بازی یک جلسه تمرینی سبک را برگزار کرده و سپس در نشست فنی شرکت می‌کنند.

شاگردان کی‌روش سپس از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران با اسپال بازی می‌کنند که احتمالا این دیدار پخش مستقیم می‌شود و سپس بلافاصله بعد از بازی، کاروان تیم ملی به کمپ خود در فلورانس باز خواهد گشت.

همچنین ملی‌پوشان فوتبال ایران در تاریخ سه‌شنبه دوم شهریور نیز در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف منتخب امید سری B ایتالیا که از ۱۴ باشگاه سری B تشکیل شده است، می‌روند که طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. سرمربیگری این تیم به عهده ماسیمو پیسدا بوده و این تیم زیر نظر اتحادیه سری B اداره می‌شود.

تیم ملی ایران در تاریخ ۴ شهریور به کار خود در ایتالیا پایان داده و ادامه تمرینات این تیم برای آماده‌سازی دیدار با قطر و چین از هفته‌های اول و دوم مقدماتی جام جهانی از روز ۶ شهریور با اضافه شدن لژیونرها در تهران برگزار می‌شود./فارس