رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد: آغاز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان استان از صبح امروز در پارکینگ صفر ساحلی این شهرستان در حال برگزاری است. به گزارش مازند اسپرت؛اسماعیل پهلوان امروز در گفت‌وگویی در بابلسر اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان استان، انتخابی مسابقات کشوری از صبح امروز با حضور ۱۷ تیم از […]

saheliرئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان استان از صبح امروز در پارکینگ صفر ساحلی این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش مازند اسپرت؛اسماعیل پهلوان امروز در گفت‌وگویی در بابلسر اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان استان، انتخابی مسابقات کشوری از صبح امروز با حضور ۱۷ تیم از سراسر استان در محل پارکینگ صفر ساحلی در حل برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت گروهی در چهار گروه در حال برگزاری است، گفت: عصر فردا مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار و قهرمان این دوره از مسابقات معرفی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر همچنین از برگزاری مسابقات ساحلی نوجوانان کشور در بابلسر خبر داد و افزود: این مسابقات از تاریخ هفتم شهریور ماه امسال به مدت سه روز در بابلسر برگزار می‌شود.

پهلوان در ادامه به وضعیت درمان بهادر مولایی اشاره کرد و گفت: بعد از بیان وضعیت مشکلات درمانی بهادر از سوی پدرش به رئیس هیأت پزشکی ورزشی شهرستان بابلسر ماموریت داده شد به اتفاق تیم پزشکی پرونده درمانی بهادر را مطالعه کند و مسؤول پیگیری وضعیت درمانی بهادر تا بهبودی کامل حاصل شود.

وی در پایان با بیان اینکه روز گذشته ملاقاتی با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت پزشکی ورزشی از بهادر مولایی داشتیم، گفت: در این ملاقات قول همکاری از سوی اداره کل ورزش و هیأت پزشکی ورزشی استان برای کمک به بهبود وضعیت جسمی بهادر داده شد.