ونگر:در یورو ۲۰۱۶ بازیکن زیاد داشتیم، برای رویارویی با لیورپول آماده نبودیم

  سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است باخت از لیورپول ناشی از عدم آمادگی مردانش بوده است.   به گزارش مازنداسپرت؛ روز گذشته توپچی‌های لندن فصل جدید رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر انگلیس را با باخت شروع کردند. شکستی که در خانه یعنی ورزشگاه امارات مقابل رقیبی دیرینه به اسم لیورپول رقم خورد. در این مصاف تیم تحت […]

 

خبرگزاری فارس: ونگر:در یورو ۲۰۱۶ بازیکن زیاد داشتیم، برای رویارویی با لیورپول آماده نبودیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است باخت از لیورپول ناشی از عدم آمادگی مردانش بوده است.

 

به گزارش مازنداسپرت؛ روز گذشته توپچی‌های لندن فصل جدید رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر انگلیس را با باخت شروع کردند. شکستی که در خانه یعنی ورزشگاه امارات مقابل رقیبی دیرینه به اسم لیورپول رقم خورد.

در این مصاف تیم تحت امر آرسن ونگر ۴ بر ۳ تسلیم حریف آنفیلدی شدند. از این رو مربی با تجربه ۲ دهه اخیر لندنی‌ها در کنفرانس خبری بحث آماده نبودن مردانش را پیش کشید.

او گفت:در این مصاف آنچه بیش از هرچیزی نمایان شد، عدم آمادگی جسمانی بازیکنان بود. واقعیت این است که از نظر بدنی کاملا آماده نبودیم. وقتی ۲۲ بازیکن را در رقابت‌های یورو داشتیم، پس لازم بود به آنها استراحت کافی برای ریکاوری دهیم. به هرحال برای انجام چنین مصافی، آمادگی کافی نداشتیم. باید برای بازی‌های بعدی تلاش کنیم. باید برای بازی هفته بعد هر طور شده آماده شویم. چون باید به لستر برویم.

او ادامه داد: باید ابتدا بررسی کنم برای آماده‌شدن بازیکنان چه کار باید بکنیم و برای بازی بعد چه تعداد بازیکن مصدوم داریم.

ونگر همچنین عنوان کرد: ما در مسابقات یورو ۲۰۱۶ بازیکن زیادی داشـتیم و این نفرات تا آخرین مراحل جام در مسابقات بودند.ستاره‌های مثل رمزی، کوچیلینی و اوزیل. آنها تا نیمه نهایی پیش رفتند. همین فاز آماده‌سازی را دشوار کردند.

در این مصاف تئووالکات دقیقه ۳۱ گل نخست را زد. اما فیلیپ کوتینیو دقیقه ۴۵ بازی را مساوی کرد و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

در نمیه دوم لیورپول به یکباره میزبانش را با گل‌های که در دقایق ۴۵ و ۵۶ توسط کوتینیو، ۴۹ لالانا و ۶۳ سادیو مانه زد،‌ شگفت‌زده کرد.

با این حال تیم تحت امر آرسن ونگر موفق شد در دقایق ۶۴ و ۷۵ توسط چمبرلن و چمبرس گلزنی کند./فارس