دومین مرحله مسابقات رنکینگ دارت مازندران در بخش آقایان برگزاری شد +گزارش تصویری

مرحله دوم مسابقات رنکینگ دارت آقایان با قهرمانی صادق یداله زاده سرستی و شناخت پدیده جدید دارت آقایان به کار خود پایان داد. به گزارش مازند اسپرت؛در دومین دور از ۴ مین دور از مسابقات دارت استان، بازیکنان به صورت گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این دور از مسابقات […]

3333مرحله دوم مسابقات رنکینگ دارت آقایان با قهرمانی صادق یداله زاده سرستی و شناخت پدیده جدید دارت آقایان به کار خود پایان داد.

به گزارش مازند اسپرت؛در دومین دور از ۴ مین دور از مسابقات دارت استان، بازیکنان به صورت گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این دور از مسابقات دکتر صادق یداله زاده سرستی پس از شکست حریف تازه کارخود به مقام اول نایل گردید که نشان دهد با توجه به فاصله چندین ساله از فعالیت در رشته دارت به خاطر مشغله کاری ، همچنان دود از کنده بلند میشود تا محمد اسکندرپور دیگر فینالیست بازی با قبول شکست در جایگاه دوم قرار گیرد همچنین آقایان طاهر یداله زاده سرستی و عماد موحدنیا به مقام سوم مشترک نایل گردیدند.
از نکات جالب این مسابقات کسب مقام دومی محمد اسکندرپور بازیکن تازه کار این مسابقات بود که با روی آوردن کمتر از دوهفته به دارت توانست به مقام دومی نائل آید که با توجه به اتفاق مشابه در دارت بانوان استان ، نشان از بروز ظهور پدیده های جدید در درات استان می باشد.
از حواشی جالب این دور از مسابقات، رقابت نزدیک برادران یداله زاده در بازی نیمه نهایی بود که با توجه به شناخت با بازی یکدیگر رقابت جالبی را رقم زدند.
در پایان دور دوم مسابقات طاهر یداله زاده سرستی با ۶۰ امتیاز و صادق یداله زاده سرستی با ۴۰ امتیاز به ترتیب رده اول و دوم و آقایان عماد موحدنیا ، عباس ملکی و محمد اسکندر پور با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول رنکینگ استان قرار دارند.

 

2552

1

2

6

7

8

9

10

11

12