هفته دوم لیگ دسته یک / روز خوش مازنی ها با برتری نساجی و خونه به خونه + جدول

هفته دوم لیگ دسته یک با برتری مازندرانی ها به پایان رسید. به گزارش مازنداسپرت؛ از هفته دوم لیک دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشورامروز  تیم های نساجی قائم‌شهر و خونه‌به‌خونه بابل دو نماینده مازندران در توانستند  مقابل حریفان پیروز شدند. خونه به خونه ___ مس رفسنجان دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه ۱۸سانتر زیبای […]

4هفته دوم لیگ دسته یک با برتری مازندرانی ها به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت؛ از هفته دوم لیک دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشورامروز  تیم های نساجی قائم‌شهر و خونه‌به‌خونه بابل دو نماینده مازندران در توانستند  مقابل حریفان پیروز شدند.

خونه به خونه ___ مس رفسنجان 
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه ۱۸سانتر زیبای خیری از سمت راست با ضربه بغل پا و فنی کاظمی همراه شد تا بابلی ها خیلی زود از میزبان خود پیش بیافتند.

پس از این گل این بازیکنان مس رفسنجان بودند که حملات متعددی را بر روی دروازه خونه به خونه ترتیب دادند که در حساس ترین صحنه پیرهادی چیزی نمانده بود در موقعیتی تک به تک دروازه فروزان را باز کند اما عکس العمل خوب این دروازه بان مانع از فروریختن دروازه خونه به خونه شد.

نیمه دوم را نیز شاگردان کلانتری بهتر از حریف شمالی خود آغاز کردند که سرانجام مزد حملات خود را در دقیقه ۵۹گرفتند جایی که عمران زاده در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد و محبوب مجاز ضربه پنالتی را به سمت دروازه فروزان راهی کرد اما فروزان با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد که در ریباند خود محبوب مجاز توپ را درون دروازه خونه به خونه قرار داد تا همه چیز به تساوی بکشد.

اما این بابلی ها بودند که بار دیگر توسط روح اله باقری که درموقعیتی تک به تک با دروزاه بان مس رفسنجان قرار گرفته بود به برتری رسیدند و در ادامه نیزشاگردان کلانتری هر چه زدند به در بسته خورد تا این بازی به سود شاگردان مرزبان به اتمام برسد.

با این پیروزی خونه به خونه ۶امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان دوم جدول  در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول باید در خانه به مصاف بادران تهران برود.

مس رفسنجان نیز با این باخت همچنان بدون امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارد و هفته آینده باید در تهران به مصاف راه آهن برود.

نساجی قائمشهر _نفت مسجد سلیمان 

 نیمه اول این در حالی بدون گل به پایان رسید که دو تیم چند موقعیت مسلم گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. نساجی چی ها در این نیمه توسط قاسمی نژاد یک بار دیرک دروازه نفت را به لرزه انداختند.

نساجی در حضور تماشاگرانش در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر با دو گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت.

محمد عباس‌زاده مهاجم سابق پرسپولیس تهران زننده هر دو گل نساجی در این دیدار بود.

نساجی از دو بازی خود یک برد و شکست کسب کرد

با این برد نساجی مازندران ۳امتیازی شد و به مکان دهم جدول صعود کرد و نفت مسجد سلیمان نیز با این باخت در همان امتیاز ۳باقی ماند و به رده هفتم جدول سقوط کرد.

 

جدول دسته یک (۹۵-۹۶) – لیگ آزادگان ۹۶

دسته یک لیگ آزادگان ۹۶  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ گل گهرسیرجان ۲ ۲ ۰ ۰ ۴ ۱ ۳ ۶
۲ خونه به خونه ۲ ۲ ۰ ۰ ۳ ۱ ۲ ۶
۳ سپیدرود رشت ۲ ۲ ۰ ۰ ۳ ۱ ۲ ۶
۴ پارس جم جنوبی ۲ ۲ ۰ ۰ ۲ ۰ ۲ ۶
۵ ملوان ۲ ۱ ۱ ۰ ۳ ۲ ۱ ۴
۶ آلومینیوم اراک ۲ ۱ ۰ ۱ ۵ ۳ ۲ ۳
۷ نفت‌ م.سلیمان ۲ ۱ ۰ ۱ ۴ ۲ ۲ ۳
۸ اکسین البرز ۲ ۱ ۰ ۱ ۴ ۳ ۱ ۳
۹ بادران تهران ۲ ۱ ۰ ۱ ۲ ۲ ۰ ۳
۱۰ نساجی مازندران ۲ ۱ ۰ ۱ ۳ ۴ ۳
۱۱ مس کرمان ۲ ۰ ۲ ۰ ۳ ۳ ۰ ۲
۱۲ فجر سپاسی ۲ ۰ ۱ ۱ ۳ ۴ ۱
۱۳ فولاد یزد ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱
۱۴ خیبر خرم‌آباد ۲ ۰ ۱ ۱ ۱ ۲ ۱
۱۵ راه‌آهن ۲ ۰ ۱ ۱ ۰ ۲ ۱
۱۶ ایران جوان بوشهر ۲ ۰ ۱ ۱ ۱ ۴ ۱
۱۷ مس رفسنجان ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۳ ۰
۱۸ استقلال اهواز ۲ ۰ ۰ ۲ ۰ ۴ ۰