نتایج هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان استان/صدرنشینی آملی ها و قائمشهری ها

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نوجوانان استان مازندران عصر امروز برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نوجوانان استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد. در این هفته از رقابت ها تیم فوتبال البرز آمل در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال نشاط ساری بود […]

khonهفته چهارم رقابت های لیگ برتر نوجوانان استان مازندران عصر امروز برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نوجوانان استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

در این هفته از رقابت ها تیم فوتبال البرز آمل در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال نشاط ساری بود . در این دیدار آملی های صدرنشین موفق شدند ساروی ها را در خانه با نتیجه سه بر یک شکست دهند .البرز با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر نوجوانان است .

در دیگر دیدار مهم این هفته آتیه سازان قائمشهر در دربی شهر قائمشهر میهمان تیم استقلال قائمشهر بود . در این دیدار آتیه سازان موفق شدند از این دیدار خارج از خانه دست پر بیرون بیایند و با نتیجه ۴ بر ۲ همشهری خود را شکست دادند .

آتیه سازان با این برتری با ۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

دیدار شهروند نور و شهروند جویبار با نتیجه یک بر صفر به سود نوری ها به پایان رسید و دیدار پرگل آرش آمل و شهدای موزیرج بابل با نتیجه ۶ بر ۳ به سود آملی ها به پایان رسید.

دیدار تیم های جوان ساری و پرسپولیس قائمشهر با نتیجه یک بر صفر به سود ساروی ها به پایان رسید .

برای مشاهده جدول مسابقات و برنامه بازی ها به بخش جداول در منوی سایت مراجعه کنید .