رعدی : هفته به هفته بهتر میشویم/ حاشیه ای نداریم

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند ساری هفته به هفته نمایش بهتری در لیگ برتر فوتسال از خود نشان خواهد داد. به گزارش مازنداسپرت؛علی رعدی پس از پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در سالن سید رسول حسینی گفت: بازی با کیفیتی بود. هر دو تیم ارزش های زیادی را […]

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند ساری هفته به هفته نمایش بهتری در لیگ برتر فوتسال از خود نشان خواهد داد.رعدی-415x260.jpg

به گزارش مازنداسپرت؛علی رعدی پس از پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در سالن سید رسول حسینی گفت: بازی با کیفیتی بود. هر دو تیم ارزش های زیادی را از خود در زمین نشان دادند. هم ما و هم تیم مقاومت، دو بازی اول خودمان را واگذار کرده بودیم و هردو برای برد به زمین آمده بودیم.

وی افزود: نکته بارز بازی کرجی ها دوندگی بی امان شان بود اما بازیکنان ما هم اجازه میدان داری به آنها را ندادند. الحمدلله توانستیم با حمایت هواداران این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و از این بابت به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که تا آخرین لحظه جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند.

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه تیمش به راحتی گل می خورد و به سختی گل می زند اذعان داشت: این مشکل فقط با تمرین بیشتر حل خواهد شد و هواداران مان مطمئن باشند تمرکزمان را در تمرینات بیشتر معطوف به این موضوع خواهیم کرد و ان شاالله در بازی های بعد از فرصت هایمان به بهتر نحو ممکن استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص عملکرد داوران این مسابقه نیز گفت: داوران عملکرد خوبی داشتند. ما همیشه فکر می کنیم فقط داوران هستند که اشتباه می کنند در حالی که این تفکر درست نیست. ما هم اشتباه داشتیم کما اینکه چند موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیم.

رعدی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حاشیه خاصی در این دیدار بوده است، گفت: من در این بازی هیچ حاشیه ای ندیدم و از این بابت از همه از جمله آقای دکتر نجاریان مدیرعامل محترم باشگاه قدردانی می کنم.