صحبت های محمد صالحی مدافع فصل گذشته نساجی مازندران در خصوص آخرین وضعیت خودش و تیم نساجی + عکس

به گزارش مازند اسپرت؛ یکی از مدافعین قدرتمند لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل گذشته بدون شک ” محمد صالحی ” مدافع نساجی مازندران بود .   بازیکنی که در چندین پست میتواند بازی کند و قابلیت های زیادی هم دارد . به گفتگو با محمد صالحی بازیکن فصل گذشته نساجی پرداختیم و در […]

photo 2016 08 10 23 46 20

به گزارش مازند اسپرت؛ یکی از مدافعین قدرتمند لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل گذشته بدون شک ” محمد صالحی ” مدافع نساجی مازندران بود .

 

بازیکنی که در چندین پست میتواند بازی کند و قابلیت های زیادی هم دارد . به گفتگو با محمد صالحی بازیکن فصل گذشته نساجی پرداختیم و در خصوص آخرین وضعیت به صحبت پرداختیم:

سلام محمد آقای صالحی عزیز ؛ در خصوص آخرین وضعیت خودت برای مان بگو :

باسلام وعرض ادب واحترام خدمت شماو همه همشهریان وهم استانی های عزیز. انشاءالله درهرکجاکه هستندبه لطف خدای بزرگ ومهربان سلامت وسربلند باشند.
خدمت شماعرض شودکه باتوجه به قول و قرارهایی که شده بود.قراربوده دریکی از تیمهای لیگ برتری حضوریابم ولی بنابه دلایلی نتوانستم به توافقی برسم.
یشنهاد داشتی ؟

بله یک پیشنهادداشتم که چون مدتی اززمان قراردادم بانساجی مانده بودبه پایان فصل موکول کردم تاباخیال آسوده تری به آن فکرکنم.مشکلات شخصی ویک مقدارنامهربانی های هم درروندکارم دخیل بود .
نظرت در خصوص نساجی این فصل:

به نظرمن تیم خوبی درست شده مخصوصاباآمدن محمودخان فکری که از افتخارات استان وبزرگان فوتبال مازندران محسوب می شود.آینده خوبی رابرایش پیش بینی می کنم .البته به شرطی که ازتیم و مجموعه کادرفنی درهمه شرایط حمایت کرد.
نظرت راجب محمودفکری سرمربی این فصل نساجی چیه ؟

بله.همانطوری که خدمت شما عرض کردم اگرازتیم ومربی آن حمایت کرد وبه آنان اعتمادنمود .به عنوان مثال شماببینید همین آقای گل محمدی درذوب آهن دوفصل قبل که درانتهای جدول قرارداشت.مورداعتمادوحمایت باشگاه قرارگرفت.تاآخرپای تیم ایستادند.هم در همان سال قهرمان جام حذفی شده وهم تیم را ازقعرجدول به جایگاه خوبی رساند.

برای حضور در مسابقات لیگ لیگ آماده ای ؟

فعلاخودم بصورت اختصاصی تمرین می کنم تا ازشرایط جسمانی وآمادگی دورنباشم.

شما که یک مداقع کلاسیک هستید و خیلی از مربیان شما را قبول دارند چرا نتوانستید در لیگ برتر حضور پیدا کنید؟

نمیدونم شایدقسمت ما این بوده که علیرغم تجربه وحضوردرده های مختلف فوتبال ازدسته سوم.دسته دوم.والان چندسال درلیگ یک.نتونم درلیگ برترباشم.

در نساجی می مانی ؟

چون قراردادم باتیم به پایان رسیده وفعلابازیکن آزادمحسوب می شدم صحبت هایی بانساجی داشتم منتظرم تاببینم نظرباشگاه چه خواهدبود.درحال حاضربنده مشکلی ندارم.

سقف آرزوهای خودت را کجا میبینی؟

خب این یک چیزطبیعی است که آرزوی هرورزشکاروفوتبالیستی دروهله اول پوشیدن پیراهن تیم ملی است که این بدست نخواهدآمد مگرباتلاش ونشان دادن شایستگی های خودت درزمین بازی.نه داشتن حاشیه وسروصداکردن .
این راهم عرض کنم بنده هم دوست دارم در تیمهای بزرگ ودوست داشتنی بازی کنم .

سخن پایانی: اولاازشمابخاطرفرصتی که دراختیاربنده قراردادید.تشکرمی کنم.
وظیفه خودم میدانم تاازاین طریق ازهمه کسانی که مراموردحمایت ولطف خودشان قراردادند. بویژه خانواده ام.مربیان عزیزم و….صمیمانه قدردانی کنم وانشاءالله بتوانم باتلاش وجدیت خودم ورسیدن به جایگاه مطلوب وحق خودم در فوتبال. روزی محبت و حمایت صادقانه همه آنان راجبران کنم.

 

photo 2016 08 10 23 46 01

photo 2016 08 10 23 46 15