دیبالا: ششمین اسکودتوی متوالی را می خواهیم؛ یکی از بهترین تیم ها هستیم

پائولو دیبالا تأیید می‌کند که هرچند بالا رفتن انتظارات خطرناک است اما برای باشگاه یوونتوس، این‌که فصل خیلی خوبی نداشته باشد یک شکست محسوب می‌شود. به گزارش مازنداسپرت؛ علیرغم فروش پل پوگبا به منچستریونایتد، همچنان از یوونتوس به‌عنوان قدرت اول فوتبال ایتالیا یاد می‌شود. به‌خصوص که آن‌ها بازیکنان خوبی نیز به ترکیب تیم اضافه کرده‌اند. […]

دیبالا-ششمین-اسکودتوی-متوالی-را-می-خواهیم؛-یکی-از-بهترین-تیم-ها-هستیم

پائولو دیبالا تأیید می‌کند که هرچند بالا رفتن انتظارات خطرناک است اما برای باشگاه یوونتوس، این‌که فصل خیلی خوبی نداشته باشد یک شکست محسوب می‌شود.

به گزارش مازنداسپرت؛ علیرغم فروش پل پوگبا به منچستریونایتد، همچنان از یوونتوس به‌عنوان قدرت اول فوتبال ایتالیا یاد می‌شود. به‌خصوص که آن‌ها بازیکنان خوبی نیز به ترکیب تیم اضافه کرده‌اند. دیبالا در این زمینه به گاتزتا‌ دلا‌اسپورت گفت:

ما اعتماد به نفس بیشتری داریم. بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. می‌دانیم که یکی از بهترین تیم‌ها هستیم و حالا می‌توانیم حتی از فصل گذشته نیز بهتر بازی کنیم. بله، افزایش انتظارات می‌تواند خطرناک باشد. فصل گذشته همه می‌گفتند اگر لیگ را نبریم، یک شکست محسوب می‌شود. همه انتظار پنجمین اسکودتوی متوالی را داشتند. امسال ما ششمین اسکودتو را می‌خواهیم. ما می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم. ما یوونتوس هستیم و اینکه فصلی خیلی خوبی نداشته باشیم برایمان شکست محسوب می‌شود. تنها چیزی که اینجا اهمیت دارد پیروزی است. اما ما آماده هستیم. می‌خواهیم برای همه عناوین بجنگیم. ما ازلحاظ تکنیکی پیشرفت کرده‌ایم. اما از بهبود آن دست نخواهیم کشید. ما باید ازلحاظ فیزیکی نیز آماده کنیم. چراکه قهرمانی ایتالیا بسیار سخت است.

گفتنی است یوونتوس علیرغم از دست دادن پوگبا و موراتا، بازیکنانی نظیر هیگواین، دنی آلوز، پیانیچ و بن عطیه را به تیم اضافه کرده است.