چهارمین دوره مسابقات مناطق پنجگانه تنیس در مازندران/یک چهارم پایانی با پنج مازندرانی

یک چهارم پایانی چهارمین دوره مسابقات مناطق پنجگانه تنیس در مازندران با پنج مازندرانی برگزار خواهد شد . به گزارش مازند اسپرت؛ در پایان اولین روز چهارمین دوره مسابقات مناطق پنجگانه تنیس در مازندران ۱۶تنیسور به دور دوم راه یافتند که ترکیب از ۹ تنیسور از مازندران و تنیسور هایی از سمنان،کیش ،گلستان و خوزستان […]

53533یک چهارم پایانی چهارمین دوره مسابقات مناطق پنجگانه تنیس در مازندران با پنج مازندرانی برگزار خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت؛ در پایان اولین روز چهارمین دوره مسابقات مناطق پنجگانه تنیس در مازندران ۱۶تنیسور به دور دوم راه یافتند که ترکیب از ۹ تنیسور از مازندران و تنیسور هایی از سمنان،کیش ،گلستان و خوزستان میباشد.
با ترکیب نفرات باقی مانده احتمال قهرمانی مازندرانی ها در این مسابقات دور از انتظار به نظر نمیرسد. گفتنی است با پایان بازی های امروز نفرات راه یافته به دور یک چهارم پایانی مشخص میشوند.

 

پایان سومین روز مرحله چهارم دور رفت مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور در شهرستان ساری/یک چهارم پایانی با پنج مازندرانی

به گزارش مازند اسپرت؛در بازی های مرحله یک چهارم پایانی که فردا روز سه شنبه مورخه ۹۵/۰۵/۱۹ انجام میشود ۵ تنیسور از مازندران و تنیسور هایی از استان های خوزستان ،  تهران و جزیره کیش به رقابت میپردازند.

با در نظر گرفتن نتایج و ترکیب تنیسور های باقی مانده  پیش بینی می شود در مرحله ی نیمه نهایی شاهد دو یا سه مازندرانی باشیم، نتایج بازی های فردا مشخص می کند این گمانه زنی ها تا چه حد درست است.