یک پیروزی و یک تساوی حاصل تقابل امید و جوانان خونه به خونه مازندران مقابل امید و جوانان صنعت سپاهان تهران

دو تیم جوانان و امید خونه به خونه امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم های تهرانی به یک پیروزی و یک تساوی دست یافتند به گزارش مازنداسپرت ؛  ساعت ۱۸ عصر دیروز  تیم امید خونه به خونه مازندران در دیداری تدارکاتی در زمین دونه سر بابل مقابل امید صنعت سپاهان تهران قرار گرفت و موفق […]

391 largeدو تیم جوانان و امید خونه به خونه امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم های تهرانی به یک پیروزی و یک تساوی دست یافتند

به گزارش مازنداسپرت ؛  ساعت ۱۸ عصر دیروز  تیم امید خونه به خونه مازندران در دیداری تدارکاتی در زمین دونه سر بابل مقابل امید صنعت سپاهان تهران قرار گرفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یابد.

شاگردان حسین رحمانی در این دیدار یک بازی یک طرفه را به نمایش گذاشتند و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم تهرانی پیش رفتند تا بالاخره این مبین مختارآبادی بود که موفق شد تک گل این دیدار را برای تیم خونه به خونه به ثمر برساند.

و اما پیش از این بازی نیز تیم جوانان خونه به خونه هم که این روزها تمرینات مستمر خود را زیر نظر حسین رحمانی برگزار می کند مقابل جوانان سپاهان تهران به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت.

جوانان خونه به خونه در این دیدار یک بازی حساب شده را به نمایش گذاشتند ولی در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند.

تک گل جوانان خونه به خونه را رسول رئیسی به ثمر رساند.

گفتنی است از این دو دیدار استقبال قابل توجهی به عمل آمد و شاهد حضور جمع کثیری از هواداران بابلی بودیم