آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران / خروجی جلسه مهم امروز باشگاه نساجی !

جلسه صبح امروز باشگاه نساجی مازندران در دفتر آقای مهدی پرهام با نتایج مثبتی برای آینده باشگاه به پایان رسید. به گزارش مازند اسپرت ؛ صبح امروز جلسه مهمی در دفتر آقای مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی برگزار شد. در این جلسه آقایان مهدی پرهام، صادق درودگر، بهروز اسکندرنیا و سرمربی تیم حضور داشتند. در […]

nassajiLogoجلسه صبح امروز باشگاه نساجی مازندران در دفتر آقای مهدی پرهام با نتایج مثبتی برای آینده باشگاه به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت ؛ صبح امروز جلسه مهمی در دفتر آقای مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی برگزار شد. در این جلسه آقایان مهدی پرهام، صادق درودگر، بهروز اسکندرنیا و سرمربی تیم حضور داشتند. در ابتدای جلسه آلوس سرمربی پرتغالی تیم صحبت کردند و از نیاز های خود برای آماده‌سازی بهتر تیم گفتند و اینکه چه بستری نیاز دارند تا در طول فصل بدون مشکل تیم را هدایت کنند.

سپس در ادامه این جلسه آقای اسکندر نیا به عنوان قائم مقام مالک باشگاه و نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شد.همچنین آقایان مهدی پرهام و صادق درودگر به عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه دیگر اعضای هیات مدیره محسوب می شوند که قرار شد پس از بررسی رزومه چند تن از افراد شناخته شده و قدرتمند دو نفر دیگر به این جمع اضافه شوند تا ترکیب پنج نفره هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران تکمیل شود.

البته آقای پرهام در این جلسه تمام مسائل و برنامه ریزی های انجام شده را به نشست روز پنج شنبه مسئولان استانی و شهرستانی مازندران موکول کردند تا پس از نهایی شدن خواسته های ایشان در این جلسه، برنامه های پیش بینی شده برای باشگاه نساجی اجرایی شود تا نساجی روال طبیعی خود را طی کند.

همچنین آقای درودگر در پایان این جلسه گفت: نشست امروز یکی از بهترین جلساتی بود که در چند مدت اخیر برای موفقیت نساجی برگزار شد. امروز تمام حرف ها زده شد و برنامه ها به صورت دقیق مشخص شد تا با یک کار تیمی منسجم یک نساجی بزرگ را پس از سالها بسازیم.

مدیرعامل نساجی در مورد حضور یا عدم حضور در جام حذفی گفت: با توجه به صحبت های انجام شده قرار است بنده با مشورت سرمربی تیم گزارشی را در این مورد تقدیم هیات مدیره کنیم تا اگر حضور نساجی در جام حذفی تاثیر منفی بر هدف اصلی یعنی حضور موفق در لیگ نمی گذارد در این جام شرکت کنیم در غیر اینصورت از جام حذفی انصراف خواهیم داد.

لازم به ذکر است که جلسه ای روز پنج شنبه در فرمانداری قائمشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  و مالک باشگاه نساجی برگزار می شود.