رییس کمیته آموزش هیئت والیبال از لزوم شرکت در کارگاه های آموزشی برای مربیان والیبال خبرداد

رییس کمیته آموزش و استعدادیابی هیئت والیبال مازندران از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در دو بخش آقایان و بانوان خبرداد. به گزارش مازند اسپرت،رحمت نوری بابیان اینکه کلاس مربیگری درجه سه آقایان و بانوان در مازندران برگزار می شود،بیان کرد:با هماهنگی های صورت گرفته با هیئت والیبال استان مازندران کلاس مربیگری درجه سه در […]

05رییس کمیته آموزش و استعدادیابی هیئت والیبال مازندران از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در دو بخش آقایان و بانوان خبرداد.

به گزارش مازند اسپرت،رحمت نوری بابیان اینکه کلاس مربیگری درجه سه آقایان و بانوان در مازندران برگزار می شود،بیان کرد:با هماهنگی های صورت گرفته با هیئت والیبال استان مازندران کلاس مربیگری درجه سه در دو بخش آقایان و بانوان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در کلاس مربیگری درجه سه باید حداقل مدرک دیپلم و ۱۸ سال سن کامل داشته باشند.

 رحمت نوری اضافه کرد : علاقه مندان برای شرکت در کلاس مربیگری درجه سه برای ثبت نام باید به روابط عمومی هیئت والیبال  مازندران مراجعه کنند.

رییس کمیته آموزش و استعدادیابی هیئت والیبال مازندران بااعلام اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی و دانش افزایی در استان را در دستور کار داریم،افزود: در سال جاری چندین کارگاه آموزشی و دانش افزایشی با حضور مدرسان بین المللی برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد:مربیانی که امروزه مدرک مربیگری ۳ و ۲  را دارند و قصد ارتقا آن را دارند حداقل باید ۶۰ ساعت حضور در کارگاه های آموزشی، دانش افزایی و سمینار های آموزشی را گذرانده باشد در غیر این صورت نمی تواند مدرک خود را ارتقا دهد.

رحمت نوری اضافه کرد: حضور مربیان درجه ۳ و۲ حداقل در ۴ سمینار و کارگاه الزامی بوده در غیر این صورت نمی تواند در کلاس های ارتقا مربیگری شرکت کند.