قول حضور شموشک در لیگ دسته دوم از زبان رئیس فدراسیون/تاج:خاطره مسعود درویش زنده نگه داشته شد

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم آیین رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر دقایقی را سخنرانی کرد. به گزارش مازند اسپرت، مهدی تاج  رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: خوشحالم در جمع مردم خوب شهرستان نوشهر هستم و از مسئولین و تمام برگزار کنندگان این مراسم که  با برپایی چنین برنامه هایی یاد و […]

تاج 636053264175477420رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم آیین رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر دقایقی را سخنرانی کرد.

به گزارش مازند اسپرت، مهدی تاج  رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: خوشحالم در جمع مردم خوب شهرستان نوشهر هستم و از مسئولین و تمام برگزار کنندگان این مراسم که  با برپایی چنین برنامه هایی یاد و خاطره مسعود درویش که بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر بوده است را زنده نگاه داشته اند، تشکر و قدردانی می کنم.
 
وی افزود: امروز شاهد هستیم مراسم و بزرگداشت بسیاری از زحمتکشان فوتبال کشور برگزار می شود که این امر، رسمی بسیار حسنه است و در زمینه فعالیتهای خوب فرهنگی به شمار می رود.اگر امروز مردم نوشهر و جمعی از جوانان علاقمند این شهر دور هم جمع شده اند و به صورت کاملا خود جوش و مردمی، نهاد آیین بزرگداشت و رونمایی از تندیس مسعود دروی را برگزار می کنند، نشان می دهد که مردم ما بسیار قدرشناس هستند و نه تنها درویش بلکه هر فردی کوچکترین اقدامی در جهت خدمت به مردم انجام دهد، یاد او را گرامی می دارند و از زحماتش تشکر می کنند.
 
وی در پایان گفت: امروزه کمک به توسعه ورزش و به خصوص اقداماتی که افرادی شبیه به درویش در فوتبال کشور انجام می دهند، مانع بسیاری از بزهکاری ها و بیماریها و مشکلات متعد در میان قشر جوان جامعه خواهد شد. معتقدم ساختن ورزشگاه و اماکن ورزشی برای جوانان همانند تخریب یک زندان است و اثرات توجه به ورزش جوانان، آینده این قشر از جامعه را تضمین خواهد کرد.
 
 

گفتنیست در این مراسم تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از سخن رانی قول سهمیه و حضور شموشک نوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل آتی را به نوشهری ها داد تا این تیم در فصل آتی در لیگ دسته دوم حضور پیدا کند .