مربی تیم بسکتبال بانوان آموزش و پرورش بهشهر خبرداد:برای حضور در مسابقات کشوری آماده میشویم

مرضیه کریمی طاهر مربی تیم بسکتبال آموزش و پرورش بهشهر گفت : تیم ما برای مسابقات کشوری آماده میشود. به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بهشهر؛ مرضیه کریمی طاهر مربی تیم بسکتبال آموزش و پرورش بهشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این روزها بازیکنان در حال تمرینات تیم آموزش و پرورش مازندران در […]

3مرضیه کریمی طاهر مربی تیم بسکتبال آموزش و پرورش بهشهر گفت : تیم ما برای مسابقات کشوری آماده میشود.

به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بهشهر؛ مرضیه کریمی طاهر مربی تیم بسکتبال آموزش و پرورش بهشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این روزها بازیکنان در حال تمرینات تیم آموزش و پرورش مازندران در مقطع متوسطه در رشته بسکتبال هستند که میخواهند به مسابقات کشوری که شهریور ماه در شیراز برگزار میگردد اعزام شوند.

مسئول انجمن بسکتبال آموزش و پرورش مازندران گفت: تیم بسکتبال آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در مسابقات استانی که اسفند ماه برگزار شد موفق به کسب مقام اول استان شدند که هم اکنون با حمایت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بهشهر و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آقای نجفی و همچنین حمایت کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان آقای قنبری برای مسابقات کشوری آماده میشنوند.

سرگروه تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بهشهر بیان کرد:  در این دوره از چند بازیکن از شهرستان های بابل و ساری هم دعوت بعمل آمده است.

 

photo 2016 07 26 00 05 11