دیدار دوستانه آلومینيوم اراک و خونه به خونه مازندران در ورزشگاه کارگران مشهد/عکاس: آبتین علی نیا

به گزارش مازند اسپرت، تیم های آلومینیوم اراک و خونه به خونه که در اردوی مشهد به سر می برند، عصر امروز در دیداری تدارکاتی مقابل همدیگر قرار گرفتند و به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. گل های تیم آلومینیوم اراک توسط شاهین مجیدی در دقیقه ۴۷ و رضا معقولی در دقیقه ۵۹ به […]

4774به گزارش مازند اسپرت، تیم های آلومینیوم اراک و خونه به خونه که در اردوی مشهد به سر می برند، عصر امروز در دیداری تدارکاتی مقابل همدیگر قرار گرفتند و به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

گل های تیم آلومینیوم اراک توسط شاهین مجیدی در دقیقه ۴۷ و رضا معقولی در دقیقه ۵۹ به ثمر رسید. برای خونه به خونه نیز مهدی خیری در دقیقه ۶۲ و حمید کاظمی در دقیقه ۷۱ گلزنی کردند.

دو تیم در نیمه اول تحت تاثیر زمین بسیار بد این دیدار، یک بازی سرد و پایاپای را به نمایش گذاشتند و موقعیت خاصی را روی دروازه دو تیم شاهد نبودیم.

در نیمه دوم این شاگردان مهابادی بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه ۲ این نیمه به گل اول این دیدار دست یافتند. بازیکن تیم آلومینیوم با فرار از جناح راست میدان، سانتری مواج روی دروازه خونه به خونه ارسال کرد و شاهین مجیدی با کنترل توپ و شوتی محکم دروازه خونه به خونه را باز کرد.

در دقیقه ۵۹ باز هم این تیم آلومینیوم اراک بود که موفق به گلزنی شد و رضا معقولی در دقیقه ۵۹ بازی با یک شوت سرکش از پشت دروازه دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان مرزبان که انتظار دریافت این دو گل را نداشتند با ارائه یک بازی هجومی موفق شدند هر دو گل این دیدار را جبران کنند.

در دقیقه ۶۲ فشنگچی طی یک ضربه کاشته، سانتری مواج روی دروازه آلومینیوم ارسال کرد و حنیف عمران زاده با یک ضربه سر پاسی زیبا به مهدی خیری داد تا این بازیکن ریز نقش با یک شوت فنی اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۱ نیز پاس عمق عباس محمدرضائی را حمید کاظمی با یک کنترل توپ زیبا و ضربه ای تمام کننده، گل تساوی بخش این دیدار را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یابد.

گفتنی است، آلومینیوم اراک در اولین دیدار اردوی مشهد مقابل پدیده مشهد نیز به تساوی دست یافته بود و خونه به خونه نیز در اردوی تهران مقابل استقلال شکست خورد و پرسپولیس را با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف کرد.