رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد :حضور ۴ تیم مازندرانی در لیگهای اسکیت کشور قطعی شد

مازندران با ۴ نماینده در دوبخش آقایان و بانوان در لیگهای اسکیت کشور شرکت می کند. به گزارش مازند اسپرت؛ حسین خیری نیا رئیس هیات اسکیت مازندران گفت نمایندگان مازندران در دو رشته اسکیت سرعت و فری استایل در لیگ کشور حضور پیدا خواهد کرد .  رئیس هیات اسکیت مازندران گفت در اسکیت سرعت بادوتیم […]

مازندران با ۴ نماینده در دوبخش آقایان و بانوان در لیگهای اسکیت کشور شرکت می کند.

به گزارش مازند اسپرت؛ حسین خیری نیا رئیس هیات اسکیت مازندران گفت نمایندگان مازندران در دو رشته اسکیت سرعت و فری استایل در لیگ کشور حضور پیدا خواهد کرد .
  رئیس هیات اسکیت مازندران گفت در اسکیت سرعت بادوتیم در بخش بانوان شرکت خواهیم کرد ودر اسکیت فری استایل با یک تیم در بخش آقایان و یک تیم در بخش بانوان شرکت می کنیم  .
 ایشان اظهار داشت تیم های مازندرانی طی ماه های گذشته تمریناتخوبی را در آکادمی اسکیت مازندران و باشگاه اسکیت پرشین استایلپشت سرگذاشته اند که با آمادگی کامل راهی این مسابقات خواهند شد .خیری نیا بیان داشت لیگهای اسکیت کشور در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول لیگ اسکیت سرعت و فری استایل به ترتیب به میزبانی استانهای تهران و اصفهان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات اسکیت مازندران در پایان از آقایان دیمن و منصف سرمربیان تیم های اسکیت سرعت و فری استایل استان تشکر و قدردانی نمود.