در دیداری دوستانه ؛ خونه به خونه مازندران برابر استقلال تهران تن به شکست داد + حواشی

تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری تدارکاتی مقابل خونه به خونه مازندران به برتری دست یافت.   به گزارش مازند اسپرت، دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه مازندران در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی مقابل همدیگر به میدان رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت. […]

052525252تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری تدارکاتی مقابل خونه به خونه مازندران به برتری دست یافت.

 

به گزارش مازند اسپرت، دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه مازندران در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی مقابل همدیگر به میدان رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت.

گل های تیم استقلال توسط کاوه رضائی در دقیقه ۲۰، جابر انصاری در دقیقه ۶۱ و امید ابراهیمی در دقیقه ۶۴ به ثمر رسید. برای خونه به خونه نیز روح الله باقری در دقیقه ۶۳ گلزنی کرد و پنالتی دقیقه ۹۱ حمید کاظمی نیز به هدر رفت.

دو تیم در دقیقه ابتدایی یک بازی پایاپای را به نماش گذاشتند و فقط در یکی دو صحنه حمله استقلالی ها را شاهد بودیم که در یکی از این موقعیت ها شوت سرکش جابر انصاری دفع به موقع فروزان را در پی داشت

در دقیقه ۱۷ سانتر زیبای خسرو حیدری را جابر انصاری در یک موقعیت عالی با یک ضربه سر شیرجه ای به اوت زد تا آه از نهاد هواداران استقلال بلند شود.

در دقیقه ۲۰ بازی سانتر زیبای وریا غفوری را کاوه رضایی که مدافعی را در کنار خود نمی دید، با یک ضربه سر وارد دروازه خونه به خونه کرد

دقیقه ۲۵ بازی پاس حسین کریمی به محمد غلامی رسید و شوت سرکش این بازیکن از کنار دروازه استقلال به اوت رفت

دقیقه ۲۹ بازی، سانتر محمد آبشک را امید نظامی پور در یک موقعیت بسیار عالی با ضربه سر به اوت زد تا آه از نیمکت نشینان خونه به خونه بلند شود.

در ادامه یک بازی متعادل را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم تا دو تیم با همان تک گل کاوه رضايی این نیمه را به پایان برسانند.

در ۱۵ دقیقه نیمه دوم نیز یک بازی پایاپای را از دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه ۶۱ بازی جابر انصاریبا یک شوت سرکش دروازه خونه به خونه را باز کرد.

در دقیقه ۶۳ بازی این تیم خونه به خونه بود که به گل اول دست یافت. روح الله باقری سانتر زیبای مجتبی محبوب مجاز را با یک ضربه سر به گل اول تیمش تبدیل کرد.

یک دقیقه از گل خونه به خونه نگذشته بود که امید ابراهیمی گل سوم استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دو تیم در ادامه بازی را در وسط زمین دنبال کردند ولی شاگردن علیرضا مرزبان در دو سه صحنه می توانستند دروازه تیم استقلال را باز کنند که نتیجه ای در بر نداشت تا اینکه در دقیقه ۹۱ بازی تیم خونه به خونه صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی ضربه حمید کاظمی توسط دروازبان استقلال دفع شد.

 حواشی:

قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه در بدو ورود به مجموعه ورزشی آزادی در رختکن تیم استقلال حضور یافت و با منصوریان و بازیکنانش خوش و بش کرد.
سكو ها در زمين شماره دو پر شده و جا ندارد. ٢٠٠٠ نفر در زمين شماره دو بازي را از نزديك خواهند ديد.

تشویق شدید حنیف عمران زاده، محسن فروزان، علی امیری و مرزبان توسط هواداران استقلال

تشویق عمران زاده توسط هواداران استقلال اشک این بازیکن را در آورد.

تیم خونه به خونه نیز توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

لیدرهای استقلال در کنار قاسم حسن زاده و علی امیری نظاره گر این دیدار هستند

 اذحام بیش از حد تماشاگران سبب شد تا تعداد زیادی از آنها بین سکوی ورزشگاه و کادر فنی قرار گیرند. مسئله ای که اعتراض هواداران سکونشین را در پی داشت. از اواسط نیمه دوم تعداد تماشاگران به ۴ هزار نفر رسید.


ترکیب استقلال: رحمتی، کنعانی، رابسون، نورافکن، باقری، رضایی، ابراهیمی، حیدری، غفوری، محسن کریمی و جابر انصاری

ترکیب خونه به خونه: محسن فروزان، حنیف عمران زاده، رامتین سلیمان زاده، امید نظامی پور، محمد خلیلی، میثم نقی زاده، محمد علیزاده، محمد آبشک، مهدی خیری، حسین کریمی و محمد غلامی