رئیس سمپدوریا: بگذارید زنگا کارش را بکند!

ماسیمو فر‌‌ه‌رو رئیس سمپدوریا که تیمش در روزهای پیش در یک بازی اروپایی با ۴ گل شکست خورد، خطاب به هواداران باشگاه گفت اجازه دهند زنگا کارش را با آرامش ادامه دهد.   به گزارش مازنداسپرت، ماسیمو فر‌‌ه‌رو، رئیس باشگاه سمپدوریا شب گذشته در مجمعی عمومی از عملکرد والتر زنگا سرمربی تیمش دفاع کرد و […]

ماسیمو فر‌‌ه‌رو رئیس سمپدوریا که تیمش در روزهای پیش در یک بازی اروپایی با ۴ گل شکست خورد، خطاب به هواداران باشگاه گفت اجازه دهند زنگا کارش را با آرامش ادامه دهد.

 

به گزارش مازنداسپرت، ماسیمو فر‌‌ه‌رو، رئیس باشگاه سمپدوریا شب گذشته در مجمعی عمومی از عملکرد والتر زنگا سرمربی تیمش دفاع کرد و گفت که او تا پایان قراردادش در جایگاه هدایت تیم خواهد ماند.

رئیس باشگاه، این سخنان را در حالی می‌گوید که تیمش دو روز پیش در دیداری مقدماتی برای جام اروپایی، مقابل ووجوودینا، نتیجه بازی را با چهار گل واگذاشت.

فر‌‌ه‌رو تاکید کرد: نباید با آینده و مدیریت فنی یک تیم احساسی رفتار کنیم و پس از یک شکست، بسیاری از ارزش‌ها را زیر سوال ببریم. باید وقت دهیم و فرصت ببخشیم تا زنگا بتواند برنامه‌هایش را پیاده‌سازی کند. او سرمربی‌ با تجربه‌ای به شمار می‌رود و ملازمه ادامه کارش، اعتماد به او است.

او در ادامه گفت: بگذاریم زنگا با آرامش کارش را ادامه دهد!

سمپدوریا در فصل پیش در حالی که سینیشا میهایلوویچ را به عنوان سرمربی خود داشت، رتبه هفتم سری‌A را به دست آورد.

والتر زنگا سرمربی ۵۵ ساله ایتالیایی است که از دو ماه پیش هدایت سمپدوریا را به عهده گرفت. او پیش از این، سرمربی‌گری تیم‌های النصر، الجزیره، الشمال و العین امارات را بر عهده داشت.

 

منبع:فارس