آغاز مسابقات رنکینگ دارت آقایان مازندران/دارت اندازان مازندران دست به تیر شدند + تصاویر

رییس انجمن دارت مازندران از آغاز مسابقات رنکینگ دارت آقایان مازندران با حضور بازیکنان از سرتاسر استان در روز گذشته خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛علی اکبر رفیعی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت :اولین مرحله از ۴ مرحله برنامه ریزی شده ، در روز گذشته با حضور دارت اندازان مازندران آغاز گردید که […]

3635رییس انجمن دارت مازندران از آغاز مسابقات رنکینگ دارت آقایان مازندران با حضور بازیکنان از سرتاسر استان در روز گذشته خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛علی اکبر رفیعی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت :اولین مرحله از ۴ مرحله برنامه ریزی شده ، در روز گذشته با حضور دارت اندازان مازندران آغاز گردید که در پایان آقای طاهر یداله زاده از بابل با شکست حریف خود مقام اول را آز آن خود نمود و عباس ملکی از آمل به مقام دوم تکیه زد و آقایان ابولفضل پرویزی نیا از ساری و علی رضائیان از آمل به مقام سوم مشترک نایل گردیدند.

وی خاطر نشان شد: این مسابقات به این لحاظ اهمیت خواهد داشت که در پایان کل مراحل نفرات برتر به مسابقه انتخابی تیم منتخب استان(جام برترین ها) جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور که آذر ماه در تهران برگزار خواهد گردید دعوت خواهند شد.

همچنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این مسابقات به عنوان تعیین سطح بازیکنان جهت حضور در مسابقات لیگ برتر و دسته اول استان نیز ملاک خواهد گرفت که باتوجه به حساسیت های بیان شده  بازیکنان برای حضور در مسابقه رنکینگ با آمادگی بالایی حضور یافتند که با رقابت های نزدیک و سختی که بین بازیکنان مشاهده گردید، نویدبخش روزهای خوب در آینده نزدیک برای دارت استان می باشد.

علی اکبر رفیعی در پایان گفت : از کلیه بازیکنان دارت جهت حضور در مسابقات بعدی رنکینگ استان وعلاقمندان به یادگیری  این رشته جهت آموزش رایگان در پایگاه دارت مازندران که توسط انجمن دارت استان برنامه ریزی گردیده است دعوت به عمل می آید تا با حضور این عزیزان  شاهد توسعه و پیشرفت دارت مازندارن در استان و کشور باشیم.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11