پیروزی دلچسب دانش فریدونکنار مقابل سایپا تهران در دیداری دوستانه + گزارش تصویری

در دیداری دوستانه دانش فریدونکنار موفق شد سایپا تهران را شکست دهد.   به گزارش مازند اسپرت؛ دیدار دوستانه تیمهای جوانان دانش فریدونکنار و سایپا تهران راس ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۵ تیر با قضاوت علی یزدانی داور با تجربه فریدونکناری برگزار شد.دو تیم در نیمه اول بازی پایاپای و متعادلی را برگزار کردن که […]

283365در دیداری دوستانه دانش فریدونکنار موفق شد سایپا تهران را شکست دهد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ دیدار دوستانه تیمهای جوانان دانش فریدونکنار و سایپا تهران راس ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۵ تیر با قضاوت علی یزدانی داور با تجربه فریدونکناری برگزار شد.دو تیم در نیمه اول بازی پایاپای و متعادلی را برگزار کردن که در دقیقه ۳۰ بازی مدافع وسط سایپا با حرکت غیر ورزشی از بازی اخراج شد و در ادامه طی حرکت جوانمردانه کادر فنی تیم میزبان از داور بازی درخواست شد تا دو تیم با ۱۱ نفر به بازی ادامه دهند که این امر صورت گرفت تا شاهد بازی زیبا و جذاب از دو تیم تا پایان بازی شاهد باشیم .
در دقیقه ۴۵ بازی به تشخیص داور یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام شد که این ضربه توسط دروازه بان خوب و آینده دار دانش ( امیر رضا قاسمی فر ) مهار گردید تا دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل نیمه اول را به پایان برسانند .
با شروع نیمه دوم تیم میزبان با حملات متعدد موقعیتهای زیادی را روی دروازه حریف خلق نمود و حاصل آن گل زیبای دقیقه ۶۵ بود که که با فرار و ارسال زیبای امیر گالشی بر روی دروازه سایپا را محمد حسین فلاح به زیبایی هر چه تمامتر به گل برتری تیم میزبان تبدیل نمود .
در ادامه دو تیم حملاتی رو روی دروازه ها ایجاد کردن که نتیجه ای در بر نداشت و این بازی پر افت و خیز با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم دانش فریدونکنار به پایان رسید .

نکته قابل ذکر این دیدار تجلیل از ۶ بازیکن سال گذشته این باشگاه بود که به عضویت باشگاههای بزرگ کشور در سال جاری در آمدند که اسامی آنها به شرح ذیل می باشد :

** امید خسروی ( خونه به خونه مازندران )

** رضا پورهاشم ( خونه به خونه مازندران )

** علیرضا آقابراری ( ذوب آهن اصفهان )

** محمد سلمان تبار ( ذوب آهن اصفهان )

** آیدین رضایی ( سایپا تهران )

** حسن مهدی زاده ( سایپا تهران )

 

1

2

3

4

5

6

7

9

10

11

12

13

14

15

16

17