سرمربی تیم منتخب نوجوانان مازندران : برای یک هدف مشخص به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدیم

سرمربی تیم منتخب نوجوانان مازندران : برای یک هدف مشخص به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدیم. به گزارش مازند اسپرت،فرامرز نوروزی بابیان اینکه حدود یک ماه تیم منتخب نوجوانان مازندران به تمرین پرداخت،بیان کرد:بیش از ۵۰ بازیکن نوجوان برای تست به تمرینات تیم منتخب نوجوانان آمدند و با توجه به آنالیز هایی که توسط کادر […]

36363سرمربی تیم منتخب نوجوانان مازندران : برای یک هدف مشخص به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدیم.

به گزارش مازند اسپرت،فرامرز نوروزی بابیان اینکه حدود یک ماه تیم منتخب نوجوانان مازندران به تمرین پرداخت،بیان کرد:بیش از ۵۰ بازیکن نوجوان برای تست به تمرینات تیم منتخب نوجوانان آمدند و با توجه به آنالیز هایی که توسط کادر فنی صورت گرفت ۱۲ بازیکن مستعد را انتخاب کردیم.

وی با اعلام اینکه ۱۳ جلسه تمرینی را در شهر های مختلف مازندران برگزار کردیم،اظهار کرد بیش از ۹ مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم و در این مسابقات تدارکاتی بازیکنان را از نظر دفاعی و حمله مورد ارزیابی قرار دادیم و در این ارزیابی بازیکنانی که شاخصه های جنگندگی و تجربه شرکت در مسابقات لیگ های کشوری را داشتند انتخاب کردیم.

سرمربی تیم منتخب نوجوانان مازندران تصریح کرد: قطعا یکی از فاکتور های مهم رسیدن به موفقیت نظم و انظباط تیمی خواهد بود شاید راهی سختی را برای رسیدن به هدفی که داریم در پیش داشته باشیم ولی سختی ها را تحمل خواهیم کرد تا برای استانمان افتخار آفرین باشیم.

فرامرز نوروزی اضافه کرد: بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به هدف والایی که در ذهن دارند همدل و هم قسم شده اند.

وی ادامه داد: برای آشنایی با شرایط آب و هوایی استان آذربایجان غربی یک روز زود تر به ارومیه محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سفر کردیم.

سرمربی تیم منتخب نوجوانان مازندران در پایان گفت: هیئت والیبال استان مازندران،سرپرست و کادر فنی که زحمات بسیار زیادی در جهت بهتر برگزارشدن تمرینات و اعزام تیم کشیده اند تشکر خواهیم کرد.