تیم کشتی مازندران مقتدرانه قهرمان رقابت های کشتی آزاد نونهالان کشور شد

تیم کشتی آزاد نونهالان مازندران با درخشش ۸ کشتی گیر خود مقتدرانه به مقام قهرمانی کشور دست یافت. به گزارش به گزارش مازند اسپرت، ؛ مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، تیم مازندران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز […]

7تیم کشتی آزاد نونهالان مازندران با درخشش ۸ کشتی گیر خود مقتدرانه به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش به گزارش مازند اسپرت، ؛ مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، تیم مازندران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز مقتدرانه قهرمان کشور شد.

در این رقابت ها ۵ کشتی گیر نونهال آزاد کار مازنی به نام های عباس ابراهیم زاده دروزن ۳۵ کیلوگرم، مجتبی سلطان زاده در ۳۸ کیلوگرم، امیرحسین فیروز پور در ۵۳ کیلوگرم، ابوالفضل ولی پور  خطیردر ۵۹ کیلوگرم و امیرمحمد کیانی در ۸۵ کیلوگرم به عنوان ۵ کشتی گیر نونهال مازنی موفق به کسب مدال طلا شدند.

همچنین۳ کشتی گیر دیگر نونهال مازنی به نام های دانیال کاشی قرا در وزن ۴۷ کیلوگرم به مدال نقره و امیرعلی ذاکری در وزن ۳۲ کیلوگرم و امیر الهی جورن در ۶۶ کیلوگرم نیز به ۲ مدال برنز دست یافتند.

در نتایج تیمی این رقابت ها، مازندران با ۷۵ امتیاز مقتدرانه قهرمان شد و تیم های البرز با ۵۷ و تهران با ۴۹ امتیاز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.