در پی اعلام رای ناعادلانه درخصوص شهدای جویبار/عربی :كميته استيناف بداند كسي نميتواند حق شهدا را پايمال كند!

قائم مقام باشگاه باشگاه شهداي جويبار گفت: مسئولان كميته استيناف بدانند كه حق تيمي كه با نام شهدا مزين شده خوردن ندارد و انها را به خدا و اهل بيت مي سپاريم! به گزارش مازند اسپرت، محمود عربي در گفت و گویی در خصوص رای صادر شده از سوی کمیته استيناف بيان نمود: فصل گذشته با […]

000011قائم مقام باشگاه باشگاه شهداي جويبار گفت: مسئولان كميته استيناف بدانند كه حق تيمي كه با نام شهدا مزين شده خوردن ندارد و انها را به خدا و اهل بيت مي سپاريم!

به گزارش مازند اسپرت، محمود عربي در گفت و گویی در خصوص رای صادر شده از سوی کمیته استيناف بيان نمود: فصل گذشته با تمام مشكلات مالي كه وجود داشت توانستيم سهميه ليگ دويي شهداي جويبار را حفظ نماييم اما پس از گذشت چند ماه از پايان مسابقات كميته استيناف راي را صادر كرده كه همه را به حيرت واداشته است.


وي ادامه داد: در خلل مسابقات كميته انضباطي راي را مبني بر حضور بازيكني در تركيب تيم نفت و گاز گچساران به سود اين باشگاه اعلام داشت و مشخص شد بازيكن مورد نظر از وجود قرارداد با ٣ باشگاه مختلف مطلع نبوده و او را سه جلسه محروم كردند که خود ما هم روی این موضوع اعتراض داشتیم.

عربي افزود: بازيكن مورد نظر جلوي تيم شهداي جويبار و مقاومت تهران تيز بازي كرده است و اگر قرار است امتيازي از گچساراني ها كسر و به هف داده شود معادلات صعود به مرحله دوم كاملا بهم ريخته مي شود و در آن صورت بايد امتياز مذكور به تيمهاي جويبار و مقاومت نيز داده شود.

قائم مقام باشگاه شهداي جويبار بيان نمود: دو سوال از كميته استيناف دارم، اول اينكه چرا راي كميته در خلل مسابقات صادر نشده و پس از پايان بازي ها كه سرنوشت تيم گچساران مشخص شده است اين راي اعلام گرديده است؟ دومين سوال من اين است اگر امتياز از گچساران كسر شود حق کاسپین قزوین نبوده كه در مرحله دوم حضور داشته باشد و شانس ليگ يكي اين تيم از بين رفته است و يا اينكه تيمهايي مانند بادران مي توانست به عنوان تيم دوم راهی پلی آف شود؟ و يا سوالاني كه تمام معادلات صعود تيم ها را بهم مي ريزد!

محمود عربي اذعان داشت: مسئولان باشگاه هف به جاي اينكه دنبال مسائل پشت پرده باشند بايد با كمي درايت تيم خوبي ميبستند تا سقوط نكنند نه اينكه ضعف خود را با اين مسائل غيرفوتبالي بپوشانند و اگر مي توانند همانگونه كه فوتبالي سقوط كرده اند فوتبالي هم بالا بياييند و حق تيمها را ضايع نكنند.


او در پايان بيان نمود: اگر تيمهاي مقاومت ، کاسپین قزوین ، بادران و …. از حق خوشان مي گذرند ،كميته استيناف و باشگاه هف بدانند اين تيم متعلق به مردم جويبار و با نام شهداي انقلاب اسلامي مزين شده است و تا اخرين نفس اين موضوع را پيگيري و از حق خودمان نمي گذريم.

0002بعد از اعلام این رای ناعادلانه از سوی کمیته استیناف اصغر قنبرپور سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار در گفتگویی کوتاه با مازند اسپرت ،درخصوص نگرانی های همشهریان فوتبال دوست شهرستان جویبار اظهار داشت : اینجانب اصغرقنبرپور بعنوان سرپرست و نمایندشهرداری و هیت فوتبال بعرض همه  عزیزانی که دل نگران تیم فوتبال شهدای جویبارهستند میرسانم که تیم محبوب این شهرکماکان درلیک ۲کشورحضوردارد.

وی افزود : باتوجه به اینکه بنده درمورخ ۲۰ تیر درفدراسیون حاضرشدم و طی مکاتبات حضوری باجناب اقای دکتراسدی دبیرکل محترم فدراسیون وجناب افای شفیعی مسئول مسابقات لیگ ۲کشور و همچینین حضوردرکمیته استیناف و بعضا با پیگیریهای مجدانه جناب اقای خلردی نایب ریئس هیت فوتبال استان که از زحمات بی دریغ ایشان نیز تشکرمیشود ، تا این تاریخ (۲۴ تیر ) هیجگونه رائ به هیت فوتبال استان صادرنشده است و همچنان این تیم در لیگ دسته دوم حضور خواهد داشت .

سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار بیان کرد : به همه هنشهریانم نوید این موضوع رابا تلاش نایب ریئس فوتبال مازندران میدهم که تیم محبوب شهرمان بخواست خداوندبزرگ ، در فصل جدید درلیک ۲کشوردرمسابقات حاضر میشود .

 

گفتنیست ؛ این اتفاق و این رای درحالی رخ داد که سازمان لیگ فوتبال ایران بعد از پایان لیگ طی نامه ای اسامی تیم های صعود کرده و سقوط کرده لیگ ها و همچنین تیم هایی که در انتهای جدول در لیگ ها باقی مانده اند را به هیات های فوتبال استان ها اعلام کرد که در این بین نام شهدای جویبار در لیست تیم هایی که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی مانده اند حضور داشت !!

252