جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی ؛ تیم ملی ووکوتورین در سرخ رود اردو خواهد زد

تیم ملی ووکوتورین در سرخ رود اردو برگزار می کند.   به گزارش مازنداسپرت؛تیم ملی ووکوتورین  جمهوری اسلامی ایران جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی که اوایل مرداد در ویتنام برگزار میشود  از ۲۳ الی ۳۱ تیر ماه اردوی آماده سازی خود را  در مازندران  و شهر ساحلی سرخ رود میگذراند. در حالی این […]

03333تیم ملی ووکوتورین در سرخ رود اردو برگزار می کند.

 

به گزارش مازنداسپرت؛تیم ملی ووکوتورین  جمهوری اسلامی ایران جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی که اوایل مرداد در ویتنام برگزار میشود  از ۲۳ الی ۳۱ تیر ماه اردوی آماده سازی خود را  در مازندران  و شهر ساحلی سرخ رود میگذراند.

در حالی این رقابتها  برای کسب سهمیه (بیچ گیمز ) بازیهای ساحلی اسیایی که کاروان ورزشی ایران حدود ۲۰ رشته ورزشی اعزام میکند  شرکت خواهد داشت  که دو ورزشکار و دو مربی از مازندران این تیم را همراهی میکنند .
آقایان حسین یزدانی و سید محسن غلامی  ورزشکاران و صابر اکبرزاده و مهرداد رجبی مربیان تیم هستند مربی بدنساز تیم نیز آقای نوذری میباشد.

ووکوتورین از رشتهای و ورزشهای سنتی و بومی محلی  ویتنام تشکیل میشود که جدا از قهرمانی اسیا و جهان در گیمز های معتبر شورای المپیک اسیا و بازیهای جهانی  قراردارد.