مديركل امور روستايى استاندارى مازندران: تعامل بسيار خوبى با دستگاه ورزش و جوانان داريم

به منظور توسعه و تقویت ورزش استان تفاهم نامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور روستایی استانداری با حضور مدیران کل دو دستگاه امضاء گردید به گزارش مازنداسپرت ؛ با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و جان الله عبدی مدیرکل امور روستایی استانداری امروز یکشنبه بیستم تیرماه […]

photo 2016 07 10 11 41 17 Copyبه منظور توسعه و تقویت ورزش استان تفاهم نامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور روستایی استانداری با حضور مدیران کل دو دستگاه امضاء گردید

به گزارش مازنداسپرت ؛ با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و جان الله عبدی مدیرکل امور روستایی استانداری امروز یکشنبه بیستم تیرماه در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

در این جلسه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و تقویت زیرساخت ها در روستا از دغدغه های ماست، بیان داشت: روستا ها سرشار از استعداد و نخبه های ورزشی است، کما اینکه ورزشکاران روستایی سهم بسزایی در مدال آوری های ملی و بین المللی دارند.

  وی با بیان اینکه در آستانه آوردگاه مهم المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار داریم، بیان داشت: فرزندان شایسته خطه مازندران در رشته های مختلف ورزشی برای حضور در میدان بزرگ جهان (المپیک) آماده می شوند.

 حسین زادگان با اشاره به اینکه ۴۵ درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند، گفت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی امکانات و فضای بسیار خوب ورزشی در روستاها مهیا و آماده می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ورزش همگانی در همه رشته های ورزشی خبر داد و افزود: با تقویت شورای ورزشی روستاها، استعداد ها و نخبه های ورزشی روستاها کشف و شناسایی می شوند.

همچنین جان الله عبدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه از زمان حضور حسین زادگان تعامل بسیار خوبی فی مابین دو دستگاه به وجود آمد، اذعان داشت: ورزش مازندران با مدیریت توانمند و قهرمانان نامدارش، مایه غرور استان در کشور است.

 این مسئول در ادامه از ایجاد زیرساخت ها ورزشی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد:طرح ها و پروژه های  بسیار خوب ورزش در روستاهای استان وجود دارد که این طرح ها با همکاری دهیاری و شورای ورزش در حال اتمام است.

 عبدی با اشاره به اینکه علاقه مندی ویژه در بین نوجوانان و جوانان روستاها در زمینه ورزش دیده می شود، گفت: تاکید مقام معظم رهبری اشتغال و امکانات ویژه جهت توسعه و شکوفایی ورزش در روستاها است.

وی با اشاره به ایجاد فضای سالم در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان افزود: ضرورت ایجاد کمپ های ورزشی همانند کوهنوردی، به جهت توسعه ورزش در روستاها احساس می شود.

در ادامه جلسه نیز ابوالقاسم عباسی، عادل عالیشان و مریم فرج پور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان جهت توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و بانوان در ورزش و جذب سرمایه گذار ورزشی نکته نظراتی عنوان نمودند.

photo 2016 07 10 11 41 12 Copy

photo 2016 07 10 11 40 46 Copy

photo 2016 07 10 11 40 50 Copy

photo 2016 07 10 11 41 02 Copy

photo 2016 07 10 11 40 55 Copy