فکری اولتیماتوم داد:دنبال کسی نمی روم؛ با تستی ها نساجی را می بندم

مازند اسپرت : همانطور که انتظار می رفت روزهای شروع نساجی بدون التهاب نیست. این بار کسی متوجه نیمکت نیست و نگران آنجا، منتظر بازیکنان تیم هستند. خیلی ها سر تمرین نیامدند. محمود فکری هم برایش آمدن یا نیامدن آنها فرقی ندارد. پس از تمرین است. کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی هنوز پیشانی اش […]

023مازند اسپرت : همانطور که انتظار می رفت روزهای شروع نساجی بدون التهاب نیست. این بار کسی متوجه نیمکت نیست و نگران آنجا، منتظر بازیکنان تیم هستند. خیلی ها سر تمرین نیامدند. محمود فکری هم برایش آمدن یا نیامدن آنها فرقی ندارد. پس از تمرین است. کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی هنوز پیشانی اش عرق دارد: اینجا در تیمی هستیم که آرزوی خیلی هاست. نساجی از خیلی ها بزرگتر است. منتظر هیچ بازیکنی نمی مانیم. خودم با بچه هایی که قرارداد ندارند صحبت کردم. دیدم به تفاهم نمی رسیم. هر کس که دوست نداشت نیاید. قرار نیست منتظر باشیم کسی بیاید. این تیم بزرگ است و بازیکن باید از خدایش باشد که بیاید. البته برای من مهم است که احترام بازیکن حفظ شود. آنهایی که قرارداد دارند فرق می کند. آنها باید برایشان تصمیم گرفته شود و قضیه اش فرق می کند منتها من نمی نشینم تا بازیکنان بیایند.

تمرینات تست گیری شلوغ بود و البته برای فکری خوشحال کننده. سرمربی چند تایی بازیکن جدید دید: با همین بازیکنان تستی هم تیم می بندم. مازندران دریای استعداد است و بازیکن کم نداریم. البته به باتجربه نیاز است ولی چند تا از بازیکنان که دیده ام توانایی آن را دارند که بدرخشند.

نساجی به شدت در توجه است که یک انتظار بلند مدت را به پایانی خوش برساند. نساجی ۲۳ سال است حضور در سطح اول فوتبال را می خواهد: آرزویم این است که با نساجی به لیگ برتر بروم ولی اینطور نبوده که به پرهام قول بدهم که به لیگ برتر می رویم. تمام تلاشمان را می کنیم که به این آرزوی بزرگ برسیم. می دانم که راحت نیست و روزهای سختی را پیش رو داریم اما باید صبور باشیم و همدل تا به یک جایگاه شایسته برسیم.

فکری هواداران را ستون تیم می داند: بدون آنها که نساجی تفاوتی با تیم های دیگر ندارد. بودن هوادار یعنی نبض و قلب تیم و ستون محکم و استواری که بدون آنها نمی توان به صعود فکر کرد. جذابیت تیم بخاطر وجود آنهاست و با تکیه بر آنها پیش خواهیم رفت. نساجی محبوب است و دوست داشتنی و حقش است که در جمع تیم های برتر دنیا باشد.