تعداد المپیکی های مازندرانی حاضر در ریو ۲۰۱۶ به ۱۱ ورزشکار رسید

تعداد ورزشکاران مازندرانی حاضر در المپیک ریو ۲۰۱۶ به ۱۱ ورزشکار رسید .   به گزارش مازند اسپرت،تاکنون ۱۱ ورزشکار مازندرانی برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب سهمیه شدند.  مجتبی عابدینی در شمشیربازی، فرزان عاشورزاده در تکواندو، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، بهداد سلیمی، محمدرضا براری و بهادر مولایی در […]

12424تعداد ورزشکاران مازندرانی حاضر در المپیک ریو ۲۰۱۶ به ۱۱ ورزشکار رسید .

  به گزارش مازند اسپرت،تاکنون ۱۱ ورزشکار مازندرانی برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب سهمیه شدند.

 مجتبی عابدینی در شمشیربازی، فرزان عاشورزاده در تکواندو، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، بهداد سلیمی، محمدرضا براری و بهادر مولایی در وزنه‌برداری، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در والیبال، حسن یزدانی و کمیل قاسمی در کشتی آزاد به عنوان ۱۱ ورزشکار مازندرانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ شدند.

 همچنین رضا یزدانی و سید احمد محمدی در کشتی آزاد و قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در کشتی فرنگی به عنوان ۴ کشتی‌گیر مازندرانی از شانس زیادی برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ برخوردارند تا احتمال افزایش مازندرانی های حاضر در ریو به عدد ۱۴ الی ۱۵ ورزشکار دور از ذهن نباشد.

گفتنی است، در المپیک ۲۰۱۲ لندن ۱۱ ورزشکار مازندرانی حضور داشتند که کاروان ورزش مازندران موفق به کسب ۲ مدال طلا توسط بهداد سلیمی در وزنه برداری و قاسم رضایی در کشتی فرنگی و یک مدال برنز توسط کمیل قاسمی در کشتی آزاد شد.

شایان ذکر است، مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ طی روزهای ۱۵ تا ۳۱ مرداد سال جاری برگزار می شود.