لیگ برتر فوتسال ساحلی امیدهای کشور با شکست مدعیان درساری آغاز شد

لیگ برتر فوتسال ساحلی امیدهای کشور با شکست مدعیان درساری آغاز شد     به گزارش مازند اسپرت، در روز نخست این رقابت ها تیم پدیده کاسپین ساری ، میزبان رقابت ها ، با نتیجه ۵ بر۳ برابر تیم شهرداری بندرعباس تن به شکست داد تا شروعی ناامیدکننده ای در این رقابت ها داشته باشد.در دیگر […]

لیگ برتر فوتسال ساحلی امیدهای کشور با شکست مدعیان درساری آغاز شد

 

 
1134900_full-lnd.jpg

به گزارش مازند اسپرت، در روز نخست این رقابت ها تیم پدیده کاسپین ساری ، میزبان رقابت ها ، با نتیجه ۵ بر۳ برابر تیم شهرداری بندرعباس تن به شکست داد تا شروعی ناامیدکننده ای در این رقابت ها داشته باشد.
در دیگر دیداربرگزارشده شنبه شب تیم یاران مبارکه اصفهان با نتیجه ۴بر۲ برابر تیم کمبادن غرب کرمانشاه پیروز شد تا درروز نخست این رقابت ها ۳ امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.
در روز دوم این رقابت ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تیم پدیده کاسپین ساری به مصاف تیم کمبادن غرب کرمانشاه می رود وتیم شهرداری بندرعباس هم از تیم یاران مبارکه اصفهان پذیرایی می کند.
همچنین روز دوشنبه دو تیم کمبادن غرب کرمانشاه و شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۷:۳۰ و از ساعت ۱۸:۳۰ نیز دو تیم کاسپین ساری با تیم یاران مبارکه اصفهان با هم بازی می‌کنند.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم پدیده کاسپین ساری، یاران مبارکه اصفهان، کمبادن غرب کرمانشاه و شهرداری بندرعباس دوره ای تا روز دوشنبه در مجموعه فرهنگی ورزشی داراب ساری برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم برتر راهی مرحله نهایی این مسابقات می‌شوند.