نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا پیروزی فرانسه با درخشش آنتوان گریزمان برابر آلمان در یورو از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیاست. به گزارشمازند اسپرت، دومین دیدارنیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ پنجشنبه شب بین دو تیم فرانسه و آلمان برگزار شد. میزبان، ژرمن ها را شکست داد و به فینال صعود کرد.  مارکا تیتر نخست […]

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

پیروزی فرانسه با درخشش آنتوان گریزمان برابر آلمان در یورو از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیاست.

روزنامه

به گزارشمازند اسپرت، دومین دیدارنیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ پنجشنبه شب بین دو تیم فرانسه و آلمان برگزار شد. میزبان، ژرمن ها را شکست داد و به فینال صعود کرد. 

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به درخشش آنتوان گریزمان اختصاص دارد. دو گل فرانسه توسط مهاجم اتلتیکو مادرید به ثمر رسید و این تیم به فینال یورو ۲۰۱۶ صعود کرد. یکشنبه در دیدار نهایی، گریزمان و کریستیانو رونالدو برابر هم قرار می گیرند.

این نشریه به گل رونالدو برابر ولز نیز اشاره کرده است. مهاجم پرتغالی برای ضربه سرش دو متر و 76 سانتی متر از زمین بلند شد. او همچون بسکتبالیست ها عمل کرد.

سومین قهرمانی پیاپی روث بیتیا در رقابت های دوومیدانی اروپا از عناوین این روزنامه است.

این نشریه به وضعیت آسنسیو اشاره کرد. ۲۰ باشگاه برای جذب این بازیکن با باشگاه رئال مادرید مذاکره کردند اما او می خواهد در این تیم بماند. آسنسیو پس از سوپرجام اروپا تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

این روزنامه به پسران زین الدین زیدان اشاره کرد. انزو با تیم اصلی رئال به اردو پیش فصل خواهد رفت. لوکا در کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) خواهد ماند.

این نشریه به امضای قراردادهای برخی از بازیکنان اشاره کرد. کرانویتر یک فصل به صورت قرضی برای سویا بازی خواهد کرد و ویکتور والدس فصل آینده در میدلزبورو به میدان می رود.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به درخشش گریزمان و عملکرد خوب اومتیتی در بازی دیشب اختصاص دارد.

این نشریه به ماندن آردا توران در بارسلونا اشاره کرد.

این روزنامه به کمین کردن چلسی برای جذب لیونل مسی اشاره دارد.

آس

درخشش گریزمان تیتر نخست این روزنامه است. مهاجم فرانسوی با دوگلی که به ثمر رساند، به قهرمان ملی کشورش تبدیل شد.

آسیب دیدگی دوباره فابیو کوئنترائو از عناوین این نشریه است.

علاقمندی بارسلونا به جذب یانیک کاراسکو، از دیگر عناوین این روزنامه است. هافبک بلژیکی دوست دارد قراردادش را با اتلتیکو مادرید تمدید کند.

این نشریه به افزایش دستمزد مسی توسط خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا اشاره کرد./ایسنا