رزم‌آور مازندرانی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان به میدان می‌رود

  عضو هیأت رئیسه هیأت رزم‌آوران مازندران گفت: سورنا حبیبی ورزشکار رشته ورزشی رزم‌آوران از شهرستان نور با گرامیداشت نام و یاد شهید فضل‌الله علی‌پور مدافع طبیعت و جنگل در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان به میدان می‌رود.   به گزارشمازند اسپرت کامران بنا  در گفت‌وگویی سورنا حبیبی یکی از ورزشکاران فعال در رشته ورزشی رزم‌آوران از شهرستان […]

 

خبرگزاری فارس: رزم‌آور مازندرانی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان به میدان می‌رود

عضو هیأت رئیسه هیأت رزم‌آوران مازندران گفت: سورنا حبیبی ورزشکار رشته ورزشی رزم‌آوران از شهرستان نور با گرامیداشت نام و یاد شهید فضل‌الله علی‌پور مدافع طبیعت و جنگل در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان به میدان می‌رود.

 

به گزارشمازند اسپرت کامران بنا  در گفت‌وگویی سورنا حبیبی یکی از ورزشکاران فعال در رشته ورزشی رزم‌آوران از شهرستان نور با گرامیداشت نام و یاد شهید مدافع طبیعت و جنگل در مسابقات بین‌المللی به میدان می‌رود.

وی با اشاره به اینکه شهید فضل‌الله علیپور مدافع طبیعت و جنگل بیش از یک ماه گذشته به دست قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی در جنگل‌های شهرستان نور مورد اصابت گلوله قرار گرفت، افزود: سورنا حبیبی با گرامیداشت یاد این شهید، در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ به میزبانی شهر ایروان کشور ارمنستان به میدان می‌رود.

به گزارشمازند اسپرت مسؤول برگزاری لیگ هیأت رزم‌آوران مازندران یادآور شد: مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان ۲۰ تیر امسال برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: سورنا حبیبی یکی از رزم‌آوران ایرانی حاضر در این مسابقات ۱۳ سال در رشته ورزشی رزم‌آوران فعالیت دارد و دارای ۲۶ سال سن است.

بنا با اشاره به اینکه رشته ورزشی رزم‌آوران متشکل از برترین فنون رزمی است، تصریح کرد: این رشته ورزشی در سال ۱۳۵۸ توسط استاد بزرگ مجید رجایی ابداع شده و با تلاش فراوان در سال ۱۳۶۲ به ثبت رسمی درآمد همچنین این فرد هم‌اکنون رئیس فدراسیون جهانی رزم‌آوران و فدراسیون رزم‌آوران است.

وی اظهار کرد: در این ورزش مجموعه مهارت‌هایی که یک رزم‌آور برای مقابله با دشمن نیاز دارد آموزش داده می‌شود.

رئیس هیأت ورزشی رزم‌آوران شهرستان آمل گفت: اصول آموزش در رزم‌آوران بر مبنای مبارزه آزاد، ژیمناستیک، اصول نرمش، شکستن اجسام و دفاع شخصی است.